پشتیبانی شبکه در سعادت آباد از جمله خدمات ما در تهران می باشد. پیش از هر چیزی لازم است بگوئیم خدمات شبکه های کامپیوتری تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت خواهد داشت این سرویس ها علاوه بر اینکه انجام کارها را برای شما ساده تر می کند باعث می شود در زمان و هزینه ها صرفه جویی داشته باشید. در گذشت زمان این سرویس ها و خدمات در صورتی کاربردی خواهند بود که مانند روز اول بدون ایراد کار کنند. معمولا با گذر زمان سرویس هایی که راه اندازی کرده اید به دلایل متعددی ، خواسته یا ناخواسته دچار تغییراتی می شوند و ممکن است از کارایی آن بکاهد.

در واقع با استفاده از خدمات شبکه موفقیت شما زمانی تضمین شده می باشد که شبکه ای پایدار و استیبل داشته باشید. شبکه های کامپیوتری برای داشتن خروجی مناسب به همراه بازدهی بالا نیاز به مداومت و استمرار دارند در واقع تنها با راه اندازی شبکه و پیاده سازی سرویس های مورد نیازتان موفقیت شما تضمین نمی شود. کیفیت بالا و سلامت سرویس های شبکه باید استمرار داشته باشند. به همین دلیل باید پس از راه اندازی آن به فکر نگهداری و پشتیبانی شبکه در آینده نیز باشید.

پشتیبانی شبکه در سعادت آباد

پشتیبانی شبکه در سعادت آباد

زمانی که شبکه های کامپیوتری شما در صحت و سلامت کار کنند کارمندان نیز بی وقفه و بدون اتلاف وقت به انجام وظایف خود می پردازندبا برونسپاری پشتیبانی شبکه در سعادت آباد و سایر مناطق تهران به شرکت های فناوری اطلاعات می توانید خیال خود را از این جهت راحت کرده و بدون هیچ دغدغه و فکر مشغولی به انجام کارهای مهم خود بپردازید و تمام انرژی و زمان خود را روی گسترش و ارتقاء کسب و کارتان متمرکز کنید.

با برونسپاری پشتیبانی شبکه تیمی کار بلد روی شبکه های کامپیوتری شما کار می کنند و چکاپ ها و تست های منظم روی آن انجام می دهند تا بتوانن سلامت و پایداری آن را دوام ببخشند. همچنین در صورت بروز مشکل بدون اتلاف وقت آن را شناسایی و حل می کنند بدون اینکه خللی در کار ایجاد شود. گاها مشاهده شده در بعضی مجموعه ها به دلیل عدم توجه به مسئله پشتیبانی ، با قطعی یک سرویس چند ساعت و یا حتی چند روز کاربران توانایی انجام هیچ کاری را نداشته و عملا کسب و کار مجموعه مختل شده است.

در صورتی که در مناطق شهرک غرب و سعادت مشغول به اداره ی کسب و کار خود هستید می توانید از خدمات پشتیبانی شبکه در سعادت آباد که توسط مجموعه مشاورین فناوری اطلاعات چینود استفاده کنید. با استفاده از این خدمات می توانید به افزایش بهره وری در کسب و کار خود کمک کنید. کارشناسان ما با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و به کمک ابزارهای پیشرفته و قدرتمند از شبکه های کامپیوتری شما نگهداری می کنند.

از مشخصه های خدمات پشتیبانی شبکه در سعادت آباد مجموعه چینود می توان به این موضوع اشاره کرد که کارشناسان ما علاوه بررسی دائمی سلامت سرویس های موجود در شبکه ، در تلاشند با ارائه ی راهکارهای بروز و خلاقانه شبکه ی شما را با حداقل هزینه ها ارتقاء دهند و آن را مطابق استاندارهای روز دنیا بروز نگه دارند. با اینکار علاوه بر اینکه از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنید  و شبکه ای به روز دارید، راهکارهای امنیتی که در اختیار شما قرار می گیرد باعث می شود شبکه ای کاملا امن داشته باشید که امکان نفوذ به آن را به حداقل می رساند.

مزایای پشتیبانی شبکه در سعادت آباد

مزایای پشتیبانی شبکه ما

دسترسی سریع به کارشناس : زمانی که مسئله ای در شبکه ایجاد می شود می توانید در لحظه با کارشناس پشتیبان تماس بگیرید. کارشناسان در مرحله ی اول تلاش می کنند مشکل موجود را به صورت ریموت حل کنند در غیر صورت و با تشخیص کارشناس با مراحعه ی حضوری در اسرع وقت مشکل موجود رفع می شود. با توجه به حضور روزانه کارشناسان مجموعه چینود در مناطق سعادت آباد و شهرک غرب این امکان وجود دارد که کارشناس بدون اتلاف وقت و در زمان کوتاهی خود را به محل مشتری برای رفع مشکلات برسانند.

تعرفه ی مناسب خدمات : مجموعه ما در طول سالهای فعالیت خود همواره در تلاش بوده است رضایت مشتریان خود را به طرق مختلف جلب کند. یکی از این موارد ارائه خدمات شبکه با هزینه های مناسب است. در واقع می توانید صرف هزینه هایی به مراتب کمتر از زمانی که کارشناس IT استخدام کنید تیم پشتیبانی ناظر بر شبکه خود داشته باشید.

شبکه ای پایدار با کمک تیم متخصص : در شرکت های تخصصی فناوری اطلاعات معمولا هر زمینه ای نیروی متخصص خود مشغول به کار می باشند. به همین دلیل برای نگهداری شبکه ی شما یک تیم متخصص در اختیار دارید که باعث می شود مسائل و مشکلات موجود به صورت کاملا تخصصی حل شوند و شبکه ای استیبل داشته باشید.

با برونسپاری پشتیبانی شبکه در سعادت آباد تمرکزتان را روی پیشرفت خود بگذارید و شبکه های کامپیوتری خود را به شرکت های فناوری اطلاعات معتبر بسپارید.

انواع خدمات

خدمات پشتیبانی شبکه در سعادت آباد

  1. چکاپ منظم سرویس ها و تجهیزات شبکه موجود برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی
  2. رفع مشکلات کاربران شبکه
  3. نصب سرویس های مورد نیاز کارفرما که به ارتقاء شبکه مجموعه کمک می کند
  4. ارتقاء سطح امنیت شبکه
  5. آپدیت و بروزرسانی نرم افزارها و سرویس های موجود

علاوه بر پشتیبانی شبکه در سعادت آباد سایر خدمات مربوط به حوزه ی شبکه های کامپیوتری نظیر طراحی شبکه ، نصب و راه اندازی شبکه ، پسیو شبکه ، امنیت شبکه ، مشاوره و خرید تجهیزات مناسب و …. توسط چینود ارائه می شود.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات و سرویس های ارائه شده توسط شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود می توانید از طریق تماس با شماره های 02133816490 و 09195330535 مستقیما با کارشناسان فنی ارتباط بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. و از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما در رابطه با سرویس های مورد نظر خود استفاده کنید.

نوشتهٔ قبلی
عیب یابی پرینتر در شبکه
نوشتهٔ بعدی
خدمات شبکه در الهیه
فهرست