امروزه کسب و کارها هر چه بزرگتر می شوند و توسعه پیدا می کنند طبیعتا کارمندان بیشتری استخدام می کنند تماس های تلفنی دریافتی و ارسالی نیز بیشتر می شود جدا از بحث افزایش هزینه ها مدیریت تماس ها نیز دشوار می شود که می تواند مشکلات زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد یکی از بهترین راه کار هایی که برای رفع این مشکل توصیه می شود راه اندازی voip می باشد که در کنار رفع مشکلات موجود ، امکانات و قابلیت های زیادی را برای شما فراهم می کند. بنابراین می توانید راه اندازی ویپ در تهران را به ما بسپارید و خدمات کامل و بی نقص ما بهره مند شوید.

راه اندازی ویپ در تهران

راه اندازی ویپ در تهران

در سیستم تلفنی ویپ برای برقراری تماس از اینترنت استفاده می شود در واقع تماس های تلفنی شما را به داده هایی تبدیل می کند که از طریق اینترنت ارسال می شود. بنابراین لازمه راه اندازی voip داشتن اینترنت پرسرعت و پایدار می باشد.

تلفن های سنتی محدودیت هایی دارند که برای محیط های اداری امروزی مناسب نیستند از مهم ترین این محدودیت ها می توان به امکان انتظار مکالمه و انتقال تماس اشاره کرد که در ادارات و موسسات موضوعی مهم و لازم الاجرا می باشد شاید بتوان برخی از این قابلیت ها را در سطح ابتدایی با صرف هزینه هایی به تلفن های سنتی اضافه کرد اما طبیعتا نمی توانند جایگزین مناسبی برای سیستم تلفنی ویپ باشند و تمامی امکانات آن را برای شما فراهم کنند.

از دیگر ضعف های استفاده از تلفن های سنتی در شرکت ها و ادارات می توان به هزینه ی بالای تجهیزاتی مانند گوشی های تلفن ، هزینه ی مربوط به تهیه خطوط تلفن و داخلی ها ، هزینه های تماس های داخلی و راه دور و … اشاره کرد که مجموعه این مبالغ بسیار چشم گیر و سرسام آور است. از سوی دیگر اگر کسب و کار شما مبتنی بر تماس های تلفنی باشد با استفاده از سیستم تلفنی سنتی خطوط اصلی و داخلی های شما دائما اشغال می باشد که این موضوع می تواند به بیزینس شما لطمه بزند.

تمامی این مسائل برای مشاغل تلفن محور آفت بزرگی است که می تواند خسارات زیادی به دنبال داشته باشد و شما را از دور رقابت حذف کند.

راه اندازی voip بهترین راه حلی است که در کنار کاهش هزینه های روتین شما ، تمامی این نقایص را با هزینه ای به مراتب کمتر از روش های سنتی پاسخ می دهد و سرویسی امن و کاربردی خواهید داشت. با توجه به تعدد شرکت ها و ادارات در تهران راه اندازی ویپ در تهران بسیار تر از سایر شهرستان ها می باشد از همین جهت می توانید از خدمات مشاورین فناوری اطلاعات چینود در این زمینه بهره مند شوید.

راه اندازی voip

با راه اندازی voip چه امکانات و قابلیت هایی خواهید داشت؟

ویپ سرویس کاربردی است که امکانات و قابلیت های فراوانی دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم :

گزارش گیری از تماس ها : با استفاده از این سرویس می توانید گزارش کاملی از تماس های ورودی و خروجی مانند تاریخ تماس ، زمان مکالمه طرفین مکالمه و … در اختیار داشته باشید.

ضبط مکالمات : می توانید سیستم تلفنی خود را به گونه ای پیکربندی کنید که تمامی مکالمات میان کارمندان و مشتریان و کارمندان با یکدیگر ضبط شود. با استفاده از این قابلیت می توانید بر عملکرد کارمندان خود و حسن رفتار آن ها نظارت داشته باشید و همچنین می توانید در صورت بروز اشکال در نحوه ی ارائه ی خدمات و … آن را ردیابی و پیگیری کنید.

توزیع تماس : زمانی که تعداد تماس های دریافتی افزایش پیدا می کند اولین مشکلی که ایجاد می شود مشغول بودن برخی داخلی ها می باشد که با استفاده از این تکنولوژی می توانید تماس های دریافتی را به گونه ای مدیریت کنید که میان تمام داخلی ها تقسیم شوند یا تماس ورودی به سمت داخلی های آزاد هدایت شوند که باعث تقسیم بار کاری میان کارمندان می شود و امکانی بسیار کاربردی می باشد.

انتقال تماس : یکی از مواردی که در شرکت ها و کسب و کارها بسیار رایج است و عمومیت دارد قابلیت انتقال تماس میان کارمندان یا رده های شغلی مختلف است که با راه اندازی voip در اختیار شما قرار می گیرد.

دفترچه تلفن : با استفاده از این قابلیت می توانید اسامی مشتریان , کارمندان شرکت و … را ثبت کنید تا در ادامه بتوانید ساده تر و سریع تر با مشتریان و کارمندان خود تنها با استفاده از نام آن ها تماس تلفنی برقرار کنید.

فکس آنلاین 

مسیریابی تماس ها 

امکانات ویپ

مزایای راه اندازی ویپ

مقیاس پذیری بالا : در صورت گسترش مجموعه به سادگی می توانید سرویس ویپ خود را توسعه دهید به کارمندان جدید داخلی اختصاص دهید  و متناسب با اندازه ی مجموعه آن را ارتقا دهید. به عبارتی نیازی به تغییر ساختار نخواهید داشت.

امکان جابه جایی خطوط : خطوط اختصاص داده شده به کاربران محدود به مکان خاصی نیستند و به سادگی می توان آن را به مکان مورد نظر کارمندان انتقال داد.

کاهش هزینه ها : راه اندازی voip هزینه های شما را به صورت چشم گیری کاهش می دهد. نیازی نیست به تعداد کارمند خط تلفن خریداری کنید همچنین تماس های داخلی کاملا رایگان برقرار می شود.

کیفیت تماس : با استفاده از تکنولوژی ویپ تماس های تلفنی با کیفیت بسیار زیادی در مقایسه با تلفن های سنتی برقرار خواهد شد.

چرا چینود را انتخاب می کنیم؟

مجموعه مشاورین فناوری اطلاعات چینود طی سالهای فعالیت خود تنها با هدف جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه ی خدمات شبکه نمونده است در همین راستا با بهره گیری از دانش به روز متخصصین خود و تجربه ی حاصل از سالها فعالیت در حوزه ی شبکه های کامپیوتری ، خدماتی با کیفیت ، با تعرفه ی مناسب ارائه کرده است. از سوی دیگر به منظور تضمین کیفیت خدمات , کلیه ی سرویس های ارائه شده را به مدت دو ماه به صورت کاملا رایگان پشتیبانی کرده و در طول این مدت آموزش های لازم را در رابطه با خدمات ارائه شده در اختیار کارفرما قرار می دهد.

از سوی دیگر مجموعه چینود در نحوه ی ارائه ی خدمات انعطاف پذیری بالایی دارد و خواست مشتری در اولویت ارائه ی قرار دارد. بنابراین راه اندازی ویپ در تهران بنا به خواست مشتری هم به صورت ریموت و هم از طریق مراجعه حضوری کارشناس انجام می شود. لازم به ذکر است ارائه ی خدمات در شهرستان ها از طریق ریموت و بعد از ارائه ی مشاوره های لازم و آماده سازی زیرساخت مناسب انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با راه اندازی voip ، نصب و راه اندازی شبکه و استفاده از سایر خدمات شبکه های کامپیوتری می توانید با شماره 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید.

نوشتهٔ قبلی
راه اندازی مانیتورینگ شبکه
نوشتهٔ بعدی
راه اندازی کریوکانکت
فهرست