ارائه خدمات شبکه در الهیه توسط شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود صورت می گیرد.استفاده از خدمات شبکه برای هر کسب و کاری که به افزایش بهره وری می باشد توصیه می شود. راهکارها و سرویس هایی که کارشناسان شرکت های فناوری اطلاعات پیشنهاد می شود نقش مهمی در بازدهی و موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.

خدمات شبکه در الهیه

خدمات شبکه در الهیه

وقتی صحبت از شبکه های کامپیوتری و اجرای آن در در کسب و کارها و مشاغل می شودصرفا به این معنی نیست که تعدادی کابل شبکه ، سوئیچ و سرور و … خریداری می شود و با استفاده از آن ها سیستم های کامپیوتری موجود به یکدیگر متصل می شود و تمام. شما صاحب شبکه های کامپیوتری شده اید و از این به بعد قرار است کسب و کار شما زیر و رو شود.

اتصال کامپیوتر ها و به دنبال آن طراحی زیرساخت شبکه ساده ترین و ابتدایی ترین کاری است که در جهت استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری باید انجام شود. زمانی که از شبکه های کامپیوتری حرف می زنیم یعنی قصد داریم بعد از بستر سازی و آماده سازی زیرساخت شبکه ، سرویس های متنوعی را راه اندازی و اجرا کنیم که هریک به نوبه ی خود بخشی از فعالیت های شما را ساده تر می کند. و به مدیریت بهتر کاربرانتان کمک کند.

اجرای خدمات شبکه در الهیه توسط مجموعه ما ارائه می شود خدماتی که در منظقه الهیه در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم محدویتی ندارند و صفر تا صد اجرای شبکه های کامپیوتری را شامل می شوند. اگر شما در منظقه الهیه صاحب کسب و کار هستید و در مدیریت سیستم های کامپیوتری ، امنیت اطلاعات ، انتقال فایل ها و مدیریت اینترنت و … مشکلاتی دارید توصیه می کنیم از خدمات شبکه در الهیه استفاده کنید.

خدمات ما در منطقه الهیه

ما در کنار پسیو شبکه که شامل کابل کشی و برقراری اتصالات میان کامپیوتر ها ، پرینترها و سایر تجهیزات شبکه ، کلیه سرویس ها و خدمات اکتیو شبکه را نیز اجرایی می کنیم. خدمات اکتیو ارائه شده توسط مجموعه چینود به صورت کلی شامل نصب و راه اندازی شبکه ، اجرای سرویس های مختلف ، پشتیبانی شبکه و سرویس های پیاده سازی شده ، امنیت شبکه و مشاوره و ارائه ی راهکار در زمینه اجرا و ارتقا شبکه می باشد.

برخی از سرویس های اکتیو ما عبارتند از : راه اندازی مانیتورینگ ، انواع فایروال ها از جمله کریو ، میل سرور ، بکاپ سرور ، فایل شیرینگ ، میکروتیک ، اکتیودایرکتوری ،  مجازی سازی سرور و راه اندازی VDI ، سرویس VOIP و …

در صورتی که در رابطه با هریک از سرویس های نام برده شده و کاربرد آن ها سوالی دارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

تعرفه خدمات شبکه در الهبه

تعرفه ی سرویسهای ارائه شده به چه صورت است؟

همانطور که پیش تر گفته شد در ارائه ی خدمات شبکه در الهیه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد ، سرویس های متنوعی ارائه می شود که هر یک تعرفه ی مربوط به خود را خواهد داشت از سوی دیگر هزینه ی اجرای خدمات برای دو شرکت متفاوت نیز یکسان نمی باشد زیرا عوامل مختلفی در این براورد قیمت دخیل می باشد که برخی از آنها عبارتند از تعداد کاربران ، مسافت ، نوع سرویس ، امکانات و قابلیت هایی که از سرویس مورد نظر انتظار دارند و ….

برای اطلاع از قیمت می توانید با شماره 09195330535 و 02133816490 تماس بگیرید تا بیان جزئیات از قیمت دقیق مطلع شوید و از جزئیات سرویس ها و قابلتی های آن اطلاعات متنوعی کسب کنید.

آیا در ارائه خدمات در منطقه الهیه محدودیتی داریم؟

پاسخ این سوال خیر است. کلیه خدمات ما برای تمامی کسب و کارها و مشاغل شامل : بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ، آموزشگاه ها و مدارس ، شرکت ها و کارخانجات و در نهایت سایر مشاغل آزادی که تعدادی کامپیوتر دارند مانند فروشگاه های زنجیره ای ، فروشگاه های لوازم خانگی و ….قابل اجرا می باشد و می توان انواع سرویس ها و خدمات شبکه در الهیه را با توجه به شرایط و درخواست کارفرما اجرا کرد.

کارشناسان در ارائه خدمات سعی می کنند بهترین راهکار ها و چه در زمان خرید تجهیزات و پسیو چه سرویس های مختلف را معرفی کنند که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کارایی برای کارفرما بهترین باشد به عبارتی بتوانند با حداقل هزینه بیشترین خروجی را داشته باشند و رضایت مشتری تا حد ممکن جلب شود. در صورتی که سرویس های اجرا شده و توصیه های کارشناسان ما نظر مشتری را جلب نکرد هیچ هزینه ای از سوی مجموعه چینود دریافت نخواهد شد.

نوشتهٔ قبلی
پشتیبانی شبکه در سعادت آباد
نوشتهٔ بعدی
آموزش ip دادن به سیستم های کامپیوتری
فهرست