اگر به مرور زمان و با بزرگ شدن کسب و کارتان شاهد برخی مشکلات مانند پراکندگی اطلاعات ، آلوده شدن داده ها به ویروس و امنیت پایین آن ها ، افزایش هزینه های انتقال , سرعت پایین انجام کار، دشوار شدن مدیریت کاربران و… مواجه شدید. در واقع زنگ هشدار نیاز به راه اندازی شبکه برای کسب و کار شما به صدا در آمده است. در این شرایط نیاز دارید از یک تیم متخصص کمک بگیرید تا با ارائه ی مشاوره ی کارامد ، طرح و ساختار مناسبی جهت استفاده ی بهینه از خدمات شبکه های کامپیوتری در اختیار داشته باشید. اگر شرکت یا سازمان شما در منطقه ی ولیعصر قرار دارد می توانید از خدمات شبکه در ولیعصر ارائه شده توسط تیم چینود استفاده کنید برای این منظور می توانید با شماره های درج شده بالا و پایین صفحه تماس بگیرید.

خدمات شبکه در ولیعصر

انواع خدمات شبکه در ولیعصر

خدمات شبکه در ولیعصر که توسط مجموعه چینود ارائه می شود به صورت کلی در قالب خدمات مشاوره ، راه اندازی شبکه و پشتیبانی شبکه دسته بندی و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خدمات مشاوره : همانطور که گفته شد اولین و مهم ترین گام برای موفقیت در هر زمینه ای کسب آگاهی های کافی و مشورت با افراد اگاه می باشد. در رابطه با شبکه های کامپیوتری نیز پیش از هر اقدامی مشورت به شما کمک میکند یک تیم ماهر به صورت تخصصی جنبه های مختلف کسب و کار شما بررسی شود و ضعف و نیازهای شما برآورد شود و در نهایت پلن های مناسب که شامل سرویس های مناسب ، تجهیزات شبکه لازم و هزینه های براورد شده در اختیار شما قرار می گیرد. و می توانید با استفاده از آن بهترین تصمیمی که موفقیت شما را تضمین می کند بگیرید.

راه اندازی شبکه : خدمات شبکه در ولیعصر برای کسب و کارهای مختلف توصیه می شود. هم مشاغلی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارند از ابتدا شبکه خود را راه اندازی کنند و هم کسب و کارهایی که از پیش شبکه ای در اختیار داشته اند و قصد توسعه آن را دارند. با استفاده از خدمات ما در صورت نیاز پسیو شبکه اصلاح یا گسترش داده می شود، نرم افزارها و سرویس های موجود بروزرسانی می شود و در صورت نیاز خدمات و تجهیزات جدیدی به ساختار شبکه شما اضافه خواهد شد , تجهیزات شبکه و سیستم های کامپیوتری را از نظر سخت افزاری ارتقاء می دهند و …

به صورت کلی خدمات ما چه در زمینه راه اندازی شبکه در ولیعصر و چه در زمینه ارتقاء شبکه شامل موارد زیر می شود :

پشتیبانی شبکه : برونسپاری پشتیبانی و نگهداری شبکه به شما کمک می کند شبکه ای امن و بدون قطعی داشته باشید در شرکت ها و موسسات بزرگ که طبیعتا شبکه ی بزرگ تر و گسترده تری دارند خدمات با استقرار کامل متخصص شبکه انجام می شود و در کسب و کارهای کوچکتر با شبکه های کوچکتر ، در قالب های مختلف شامل مراجعه ی حضوری و رفع اشکال از طریق ریموت بنا به درخواست کارفرما به شما کمک خواهد کرد. اینگونه اقدامات پیشگیرانه به شما کمک می کند که در پیشبرد کار خود به مشکل نخورید.

راه اندازی شبکه در ولیعصر

مزایای استفاده از خدمات چینود

همانطور که می دانید شرکت ها و اشخاص زیادی در زمینه ارائه ی خدمات شبکه در تهران فعالیت می کنند که هر یک با توجه به خدمات ارائه شده ممکن است نقاط قوت و ضعف زیادی داشته باشند. به عبارتی ممکن است از نظر نوع خدمات ، نخوه ی ارائه ی خدمات ، تعرفه ها , میزان تخصص کارشناسان ارائه دهنده خدمات و … با یکدیگر متفاوت باشند. در ادامه برخی مشخصه های مجموعه چینود را خدمت شما شرح داده ایم:

تخصص و تجربه ی بالا : کارشناسان مجموعه چینود دارای سالها تجربه در زمینه ی شبکه های کامپیوتری در زمینه اکتیو و پسیو شبکه می باشند علاوه بر تجربه ی بالا در این زمینه دارای مدارک بین المللی در تخصص های مختلف شبکه های کامپیوتری می باشند که نشان می دهد از دانش بروز در این زمینه برخوردارند.

انعطاف پذیری بالا در ارائه ی خدمات : ما در نحوه ی ارائه ی خدمات شبکه در ولیعصر محدودیتی نداریم و خدمات و طرح های پیشنهادی کارشناسان و متخصصین را با در نظر گرفتن عوامل مختلف که بالاترین تناسب را با کسب و کار و نیاز شما دارد و متناسب با خواست کارفرما هم از نظر نوع خدمات , روش ارائه ی خدمات (حضوری ، ریموت و …) ، نحوه ی پرداخت هزینه ها و … ارائه می دهند. در نهایت نیز با تنظیم قرارداد و ثبت تمامی نکات مانع از هرگونه خسارت احتمالی به طرفین می شوند.

تعرفه مناسب خدمات : شرکت چینود همواره در طول سالهای فعالیت خود در تلاش بوده رضایت مشتریان خود را از نظر ارائه ی خدمات با کیفیت با تعرفه ی مناسب جلب کند. یکی از عواملی که اکثر مشتریان ما را به مشتریان دائمی و همیشگی تبدیل کرده است تضمین کیفیت خدمات با پشتیبانی و ارائه ی آموزش های لازم به صورت کاملا رایگان و قیمت رقابتی این خدمات می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ما , تعرفه و نحوه ی ارائه ی خدمات می توانید هر روز حتی روزهای تعطیل با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر خود را از طریق ارتباط با کارشناسان فنی کسب کنید.

نوشتهٔ قبلی
خدمات شبکه در پونک
نوشتهٔ بعدی
خدمات ویپ در سعادت آباد
فهرست