معمولا اکثر کسب و کارها و مشاغل وقتی برای اولین بار تصمیم می گیرند در زمینه نصب و راه اندازی شبکه اقدام کنند اولین گزینه ای که برای این منظور و استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری انتخاب می کنند نصب و راه اندازی میکروتیک می باشد چرا که در کنار امکانات قابل قبولی که دارد و برای شروع کار می تواند خواسته های شما را براورده کند هزینه های نسبتا مناسبی نیز دارد. اگر در تهران مشغول به کار هستید می توانید از خدمات میکروتیک در تهران ارائه شده توسط چینود استفاده کنید.

خدمات میکروتیک در تهران

ارائه خدمات میکروتیک در تهران

میکروتیک نام یک کمپانی است که تجهیزات شبکه مانند انواع روتر میکروتیک تولید می کند و منظور از خدمات میکروتیک ,  سرویس ها و خدماتی است که با پیکربندی این تجهیزات می توانید در شبکه های کامپیوتری خود داشته باشیم. برای استفاده از این خدمات نیاز به خرید یک روتر میکروتیک دارید و با قراردادن آن در شبکه و برقراری اتصالات لازم , آن را کانفیگ کنید. همانطور که گفته شد تنها با داشتن یک روتر میکروتیک که در انواع و مدل ها و قیمت های مختلف موجود می باشد و هزینه ی راه اندازی آن که نسبت به سایر خدمات شبکه تعرفه ی بسیار مناسبی دارد , از خدمات میکروتیک در تهران بهره مند شوید.

قابلیت های میکروتیک

راه اندازی میکروتیک چه قابلیت هایی دارد؟

میکروتیک یک دستگاه همه کاره ست که امکانات و قابلیت های زیادی دارد در واقع می توانید آن را متناسب با نیاز خود و برای کاربرد ها و استفاده های مختلف پیکربندی کنید. به عنوان مثال می توانید آن را برای موارد زیر پیکربندی کنید:

  1. می توانید میکروتیک را طوری پیکربندی کنید که از آن به عنوان سوئیچ استفاده کنید، تا ترافیک بین کامپیوترها را مدیریت کنید.
  2. می توانید آن را به صورتی پیکربندی کنید که به عنوان یک روتر در شبکه استفاده شود. و بتواند کار مسیریابی را در شبکه برای شما انجام دهد یا بین شبکه های مختلف مسیریابی کنید.
  3. نحوه ی پیکربندی میکروتیک می تواند به گونه ای باشد که نقش Dhcp Server را در شبکه اجرا کند. به عبارتی از طریق روتر می کروتیک می توانید به تجهیزات شبکه موجود و سیستم های داخل شبکه IP اختصاص دهید.
  4. میکروتیک را می توانید به عنوان یک VPN Server تنظیم کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید از خارج شرکت برای استفاده از سرویس ها و نرم افزارهای داخل شرکت دسترسی داشته باشید.به عنوان مثال فرض کنید واحد مالی قصد دارد به کارمندان خود دسترسی بدهد که از داخل منزل بتوانند به سرورها یا نرم افزارهای مالی دسترسی داشته باشند و کارهای خود را انجام دهند. با اینکار از احتمال آسیب یا لو رفتن دیتا جلوگیری می کنید.
  5. با استفاده از خدمات میکروتیک در تهران می توانید امنیت بین دفاتر مختلف کسب و کار خود را تامین کنید.
  6. یکی از قابلیت های میکروتیک قابلیت مدیریت اینترنت می باشد. و می توانید اینترنت مصرفی را از نظر حجم ، سرعت و پهنای باند و … مدیریت کنید.

در نظر داشته باشید با وجود اینکه سرویس میکروتیک امکانات و تعرفه ی مناسبی دارد اما محدودیت هایی نیز دارد که می توانید با راه اندازی فایروال کریو تمامی این قابلیت ها را در سطح پیشرفته تر با عملکرد بهتر و با ظاهر بسیار ساده و گرافیکی داشته باشید و به دلیل کاربری گرافیکی خودتان نیز می توانید به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید.

مزایای راه اندازی Mikrotk در تهران

استفاده از خدمات میکروتیک در تهران مزایای قابل قبولی دارد که می تواند صاحب هر کسب و کاری را به پیاده سازی آن متقاعد کند:

  1. هزینه مناسب : راه اندازی و پیاده سازی سرویس های میکروتیک در مقایسه با سایر خدمات شبکه از هزینه های بسیار مناسب تری برخوردارند از طرفی تنوع بالای تجهیزات مناسب این امکان را برای شما فراهم کرده است که با بودجه های مختلف بتوانید دیوایس مورد نظر خود را خریداری کنید.
  2. پایداری : سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط روتر های میکروتیک با توجه قیمت بسیار مناسب آن از پایداری خوبی برخوردارند و سرویس های استیبلی خواهید داشت.
  3. سرعت مناسب : میکروتیک می تواند اطلاعات را با سرعت بالایی پردازش کند و می توانید با استفاده از آن در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات کافی در رابطه با خدمات شبکه ارائه شده توسط شرکت مشاورین فناوری طالاعات چینود می توانید همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 7 الی 22 با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و از کارشناسان فنی مشاوره رایگان بگیرید.

نوشتهٔ قبلی
خدمات ویپ در شهرک غرب
نوشتهٔ بعدی
خدمات ویپ در کامرانیه
فهرست