خدمات ویپ در سعادت آباد بخشی از خدمات شبکه مجموعه مشاورین فناوری اطلاعات چینود می باشد که برای بهبود ارتباطات تلفنی برای کسب و کارهای مستقر در این منطقه ارائه می شود. با توجه به اینکه سرویس voip اولین گام در حفظ مشتریان تلفنی می باشد راه اندازی آن را به شدت خصوصا برای شرکت های خدماتی توصیه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:

خدمات ویپ در سعادت آباد

خدمات ویپ در سعادت آباد

کسب و کارهای امروزی خصوصا مشاغلی که در زمینه ی ارائه ی خدمات به مشتری فعالیت می کنند با توسعه و پیشرفت کار ، شاهد افزایش تعداد مشتریان و به دنبال آن تماس های دریافتی از سمت ایشان و تماس های ارسالی خواهند بود. اگر در رابطه با این موضوع کاری نکرده باشید و آینده نگری نداشته باشید ممکن است به مرور زمان مشتریان خود را از دست دهید زیرا آن ها دائما با یک تلفن همیشه مشغول روبه رو می شوند. بدون اینکه شما به عنوان کارفرما متوجه این تماس شده باشید.

در ابتدا ممکن است بتوانید با برخی راه کارهای سنتی مانند خرید خطوط تلفن بیشتر تا حدودی این مشکل را حل کنید اما صد درصد راه حل مناسبی نیست و به صورت مقطعی به شما کمک خواهد کرد. برای رفع این مشکل که دغدغه همیشگی صاحبان مشاغل بود راه اندازی voip راه حل بسیار مناسبی برای رفع این مشکلات است. خدمات ویپ در سعادت آباد به شما کمک می کند تماس های ارسالی و دریافتی خود را به سادگی و بدون از دست دادن حتی یک تماس مدیریت کنید.

راه اندازی ویپ

این تکنولوژی چه قابلیت هایی دارد؟

این سرویس امکانات و قابلیت های زیادی دارد که باتوجه به نحوه ی پیکربندی انجام شده توسط شرکت های فناوری اطلاعات می توانید از امکانات و قابلیت های زیاد خدمات ویپ در سعادت آباد استفاده کنید.

اولین گره ای که این سرویس از کار شما باز می کند قابلیت صف تماس می باشد. در واقع دیگر مشکل تلفن اشغال را نخواهید داشت. این سرویس تماس های شما را به صورتی مدیریت می کند که تماس های دریافتی به صورت منظم و منطقی بین خطوط مختلف تقسیم شوند و در صورتی که تمامی خطوط مشغول باشند تماس دریافتی را تا زمان آزاد شدن خطوط حفظ می کند.

معمولا در هر کسب و کاری افراد زیادی با تخصص های مختلف مشغول به کار هستند یکی دیگر از امکانات ویپ تعریف داخلی به تعداد کارشناسان و تخصص هایشان می باشد. در واقع همکاران یا مشتریان می توانند با وارد کردن شماره داخلی دلخواه مستقیما با کارشناس مورد نظر تماس بگیرد. بدون اینکه مجبور باشد زمان زیادی را به انتظار بگذراند.

صندوق صوتری از امکانات کاربردی است که ممکن است بارها در سامانه ها یا شرکت های مختلف آن را مشاخده کرده باشید. از مهم ترین کاربردهای این سیستم قابلیت ثبت پیغام یا درخواست مشتری بعد از ساعات اداری که کارشناسان حضور ندارند یا زمانی است که مشتری نمیخواهد در صف تماس منتظر بماند. با این سرویس می توانید بعد از مشاهده پیغام یا درخواست مشتری با ایشان تماس بگیرید و خدمات خود را ارائه کنید.

این سرویس دارای دفترچه تلفن می باشد در واقع می توانید لیستی از مخاطبین و مشتریان خود در آن ثبت کنید تا در صورت تماس با مشاهده ی نام مشتری بتوانید روند کاری ایشان را پیگیری کنید.

با استفاده از این سرویس ارتباط و تماس تلفنی کارمندان با یکدیگر به صورت رایگان برقرار می شود و دیگر هزینه ای برای این منظور پرداخت نمی کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده امکانات دیگری نیز در این سرویس قابل ارائه می باشد که خارج از حوصله ی این مقاله می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

برای استفاده از خدمات voip به چه چیزی نیاز دارید؟

برای اجرای این سرویس به یک دستگاه گیت وی نیاز خواهید داشت که خطوط شهری گیت وی و گیت وی به سرور ویپ متصل می شود. و در صورتی بخواهید در کحیط اینترنت تماس صوتی برقرار کنید به یک اتصال اینترنتی نیز نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که گیت وی در انواع مختلف با تعداد پورت های مختلف تولید و در بازار نیز موجود می باشد که متناسب با تعداد خطوط تلفن موجود می توانید آن را انتخاب کنید.

راه اندازی voip در سعادت آباد

در رابطه با سرویس voip چه خدماتی ارائه می دهیم؟

قبل از هر چیزی لازم است بگوئیم که راه اندازی voip در سعادت آباد و سایر مناطق تهران مناسب تمامی شرکت ها و کارخانجات و آموزشگاه ها و … می باشد که به منزله ی ارائه ی خدمات مختلف و پشتیبانی آن ها ، فروش محصولات و خدمات پس از فروش و … با مشتریان یا همکاران زیادی در ارتباط هستند و نوع کار آن ها برقراری تماس های تلفنی زیادی را می طلبد و به آن ها در مدیریت امور مشتریان و کاربران بسیار کمک کننده می باشد.

شر کت ما علاوه بر راه اندازی ویپ و آماده سازی زیرساخت و بستر مناسب برای این کار در زمینه پشتیبانی voip نیز به ارائه ی خدمات پرداخته است. با توجه به اینکه بیزینس و عمده درامد مشاغل ذکر شده از مشتریان و تماس های آن ها می باشد پایداری این سرویس و عملکرد بدون قطعی آن بسیار با اهمیت می باشد و یک ساعت قطعی آن ممکن است خسارات زیادی در پی داشته باشد. به همین منظور در برخی مواقع حضور کارشناس پشتیبان برای تست سلامت سرویس و عیب یابی آن در زمان قطعی بسیار با اهمیت می باشد و نباید نسبت به آن بی توجه بود.

از دیگر خدمات ویپ در سعادت آباد که توسط مجموعه چینود ارائه می شود ارتقاء و توسعه آن می باشد. در برخی موارد ممکن است شما این سرویس را پیاده سازی یا اجرا کرده باشید و به دلایل مختلف مانند گسترش مجموعه ، جابه جایی ، تغییر ساختار شبکه ، افزایش داخلی ها و … نیاز به یک متخصص داشته باشید که می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات از خدمات شبکه های کامپیوتری مانند voip ، پشتیبانی شبکه و …  می توانید با شماره 02133816490 و 09195330535 در تمامی روز های هفته تماس بگیرد و اطلاعات کافی در رابطه با نوع خدمات ، نحوه ی ارائه و تعرفه ها کسب کنید

نوشتهٔ قبلی
خدمات شبکه در ولیعصر
نوشتهٔ بعدی
خدمات ویپ در شهرک غرب
فهرست