امروزه سرویس voip به دلیل هزینه ی معقول در کنار امکانات بالایی که در برقراری ارتباطات در اختیار شما قرار می دهد طی سالهای اخیر مورد توجه کسب و کارهای زیادی واقع شده است. ویپ از خدمات شبکه ی رایج میان مشاغل گوناگون است که برای راه اندازی آن می توانید از شرکت های فناوری اطلاعات کمک کنید. در صورت تمایل می توانید برای راه اندازی و استفاده از خدمات ویپ در شهرک غرب و سایر مناطق تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید ، اطلاعات کافی در این زمینه کسب و در صورت تمایل از خدمات ما استفاده کنید.

خدمات ویپ در شهرک غرب

خدمات ویپ در شهرک غرب

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب و کارها و مشاغل امروزی ، صاحبان مشاغل لازم است زیرساخت های خود را با این تغییرات و پیشرفت ها سازگار کنند تا از دور رقابت رقبا خارج نشوند. یکی از این مواردی که کارفرمایان در این زمینه به آن روی آورده اند سیستم تلفنی ویپ می باشد.

با استفاده از تکنولوژی ویپ علاوه بر اینکه کسب و کار خود را با مطابق فناوری ها و تکنولوژی های روز دنیا آپدیت می کنید ، کیفیت کاری و کیفیت ارائه ی خدمات خود را افزایش خواهید داد. این سیستم با کنار گذاشتن روش های قدیمی و سنتی در برقراری تماس ، ارتباطات را ساده تر کرده و بهره وری را نیز افزایش می دهد. voip کمک می کند بتوانید ارتباطات و انتقال اطلاعات خود را با استفاده از کامپیوتر ، موبایل ، تلفن های voip ، مرورگر های مشخص و … با سرعت و کیفیت بالاتری برقرار کنید. همچنین می توانید بدون اینکه لازم باشد تعداد خطوط شهری را افزایش دهید برای کارمندان خود به تعداد دلخواه داخلی تعریف کنید.

(برای اینکه در آینده با مشکلات و چالش هایی در استفاده از سرویس voip رو به رو نشوید توصیه می کنیم از شرکت های فناوری اطلاعات معتبر مشورت بگیرید تا راهکار و خط مشی مناسب مطابق بودجه و نیازتان را پیش روی شما قرار دهند.)

راه اندازی voip در شهرک غرب

خدمات ویپ چه قابلیت هایی دارد؟

سیستم تلفنی ویپ یک سرویس همه کاره و جامع برای مشاغل مختلف می باشد که می تواند بسیاری از نیازها و انتظاراتی که دارند را پاسخگو باشد. در واقع یک راه ارتباطی یکپارچه خواهند داشت که دارای قابلیت صف تماس ، ضبط مکالمات ، برقراری کنفرانس های صوتی و تصویری ، صندوق صوتی و … می باشد در کنار این قابلیت ها مزایایی دارد که شرکت ها به استفاده از آن مایل شده اند به عنوان مثال به سادگی می توانید تماس و به دنبال آن برخورد کارمندان با مشتریان را بررسی ، پشگیری و مدیریت کنید ، سرعت انجام کارها و پاسخگویی به مشتریان افزایش می یابد ، کیفیت تماس ها بالا می رود ، برخی هزینه های جاری شما را کاهش می دهد (ارتباطات میان کارمندان رایگان می باشد) و …. با توجه به موارد ذکر شده در صوتری که در منطقه شهرک غرب مستقر هستید می توانید از خدمات ویپ در شهرک غرب چینود استفاده کنید.

چه مواردی باید در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات voip در نظر بگیرید؟

شرکت های زیادی در سطح کشور در زمینه ارائه ی خدمات شبکه های کامپیوتری خصوصا راه اندازی voip  فعالیت می کنند و که موارد زیادی آن ها را از یکدیگر متمایز و انتخاب را برای شما دشوار می کنند. معمولا در انتخاب شرکت های ارائه دهنده ی خدمات ویپ باید به موارد زیادی توجه کنید تا در نهایت بتوانید به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنید اما از میان همه ی این موارد سه موضوع تعرفه خدمات ، پشتیبانی voip و کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

هزینه : در کنار اینکه یکی از اهداف استفاده از خدمات ویپ کاهش هزینه های و به دنبال آن جلوگیری از از دست دادن تماس های دریافتی می باشد معمولا کارفرمایان تمایل دارند از خدمات شرکتی استفاده کنند که تعرفه مناسب تری نسبت به سایر همکاران داشته باشند شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود معمولا برای جلب رضایت مشتریان خدمات خود از جمله خدمات ویپ در شهرک غرب و سایر مناطق تهران را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. لطفا برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

پشتیبانی : برخی شرکت ها و موسسات تمرکز خود را تنها روی راه اندازی سرویس و خدمات معطوف کرده اند و پس از آن پاسخگوی نیاز مشتریان خود نیستند. سرویس ویپ علی رغم امکانات و قابلیت های زیادی که دارد برای داشتن عملکردی پایدار و بدون قطعی نیاز به نگهداری و پشتیبانی دارد بنابراین باید از خدمات شرکت های فناوری اطلاعات استفاده کنید که خدمات خود را نیز پشتیبانی می کنند. شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود معمولا بعد از راه اندازی voip بدون محدودیت در خدمت مشتریان بوده و خدمات خود را پشتیبانی و مشکلات آن ها را پاسخ می دهد.

کیفیت : معمولا صرفا توجه به قیمت ، خدمات با کیفیتی در اختیار شما قرار نمی دهد. همیشه باید شرکت هایی را انتخاب کنید که در کنار قیمت مناسب ، کیفیت خدمات خود را تضمین می کند و هر آنچه از یک سرویس انتظار دارید برای شما فراهم می کند. مجموعه ما کیفیت خدمات خود را به صورت کامل تضمین می کند و در صوتر عدم رضایت کارفرما هزینه ای دریافت نمی کند. به علاوه در رابطه با سرویس راه اندازی شده آموزش های لازم را نیز به صورت رایگان ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در رابطه با خدمات ویپ در شهرک غرب می توانید همه روزه حتی ایام تعطیل با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید.

نوشتهٔ قبلی
خدمات ویپ در سعادت آباد
نوشتهٔ بعدی
خدمات میکروتیک در تهران
فهرست