در تهران کسب و کارها و مشاغل متعددی در زمینه ها و رده های مختلفی شروع به کار کرده اند هر چه این مشاغل بزرگتر شده و تعداد کارمندان و بالطبع تعداد رایانه ها و حجم اطلاعات تولید شده بیشتر می شود با گذشت زمان مدیریت و نگهداری این کامپیوتر ها و فایل ها و اطلاعات موجود دشوارتر می شود تنها راهکاری که برای رفع این مشکلات وجود دارد نصب و راه اندازی شبکه می باشد که اگر به صورت صحیح و اضولی اجرا شود کار شما را بارها و بارها ساده تر خواهد کرد.

اگر کسب و کار خود را در تهران راه اندازی کرده اید و قصد دارد به موفقیت خود سرعت ببخشید می توانید از خدمات راه اندازی شبکه در تهران مجموعه مشاورین فناوری اطلاعات چینود بهره ببرید که با کمک کادر متخصص و مجرب خود خدماتی باکیفیت ارائه می کند که با هزینه های معقول و مناسب کمک می کند به سادگی کاربران خود را مدیریت کنید کارها را بسیار ساده تر انجام دهید و در کنار تامین امنیت دیتا های خود به روند کاریتان سرعت ببخشید.

راه اندازی شبکه در تهران

 راه اندازی شبکه در تهران

با توجه به نقش تاثیرگذاری که شبکه های کامپیوتری در موفقیت هر کسب و کاری خواهد داشت باید برای کارایی مناسب و افزایش بهره وری به صورت اصولی و کاملا تخصصی پیاده سازی شود که این کار تنها با کمک تیمی که هم از نظر فنی مورد تایید است و هم از تجربه ی بالایی در این زمینه برخوردار است انجام پذیر می باشد با توجه به اهمیت موضوع می توانید از خدمات راه اندازی شبکه در تهران تیم مجرب ما بهره مند شوید.

کارشناسان ما در مرحله اول و پیش از هر کاری لیستی از نیاز ها و انتظاراتی که کارفرما از شبکه دارد و همچنین سرویس هایی که از نظر کارشناسان فنی مناسب کسب و کار شما می باشد آماده می کنند. و در مرحله ی بعدی طی بازدید هایی که از محل شرکت به عمل می آورند طراحی مناسب را برای اجرایی کردن پسیو شبکه و اکتیو شبکه آماده می کنند که معمولا در این طرح نحوه ی اجرای پسیو ، کابل کشی ،جایگذاری سخت افزارها و … به گونه ای آماده می شوند که بیشتری بازدهی را داشته باشند. در ادامه تجهیزات لازم برای اجرای شبکه معرفی می شوند. مجموعه چینود در تمامی این مراحل چشم انداز آینده را نیز در نظر می گیرند به گونه ای که طی حداقل چند سال آینده نیازی به خرید تجهیزات جدید و بازسازی شبکه با گسترش مجموعه نخواهید داشت.

در نهایت پس از بستر سازی مناسب و آماده سازی زیر ساخت شبکه زمانی که اتصالات میان کامپیوترها و تجهیزات به صورت کاملا اصولی و تخصصی برقرار شد بر اساس لیستی که از خدمات لازم تهیه شده است اقدام به راه اندازی سرویس های مورد نیاز می کنند و در ادامه در صورت لزوم آموزش های لازم برای کار با هریک را ارائه می کنند و خدمات خود را دو ماه به صورت رایگان پشتیبانی می کنند و مسائل و نیازهای کاربران را پاسخ می دهند.

مزایای راه اندازی شبکه در تهران

راه اندازی و اجرای شبکه چه مزایایی خواهد داشت؟

افزایش سرعت : افزایش سرعت یکی از مهم ترین دستاورد های راه اندازی شبکه در تهرانن می باشد در واقع زمانی که از خدمات شبکه های کامپیوتری در مجموعه خود استفاده می کنید عملا بسیاری از کارها که پیش تر به صورت دستی انجام می شد و باعث اتلاف زمان شما می شد حذف خواهند شد و با کمک شبکه های کامپیوتری عملا با یک کلیک و در محیط شبکه می توانید به نیازهای خود دسترسی پیدا کنید و به کار خود سرعت ببخشید.

تامین امنیت : بدون استفاده از شبکه های کامپیوتری تنها راه حلی که برای جابه جایی دیتا پیش روی شماست استفاده از حافظه های جانبی نظیر فلش ، هارد ، سی دی و … می باشد که اینکار در کنار افزایش هزینه های جانبی مانند خرید این سخت افزار ها ، از نظر امنیتی رد شده و مورد تائید نمی باشد چرا که احتمال از دست رفتن یا آسیب اطلاعات را افزایش می دهد و شاهد افزونگی اطلاعات در مجموعه خود خواهید بود. با راه اندازی شبکه فایل ها و اطلاعات کاری در محیطی کاملا امن و با چند کلیک ساده از طریق شبکه در دسترسی خواهند بود و با ارائه تدابیر امینت شبکه دستبرد به آن ها به حداقل خواهد رسید.

کاهش هزینه ها : با گذشت زمان و بزرگتر شدن یک کسب و کار مهم ترین معضلی که مدیران با آن دست و پنجه نرم می کنند افزایش هزینه های جانبی می باشد که شامل هزینه های تماس های داخلی ؛ خرید سخت افزار برای تبادل فایل ها و اطلاعات ، خرید دیوایس هایی مانند پرینتر به صورتی که نیاز همه ی کاربران رفع شود که مجموعه این مبالغ می تواند قابل توجه و غیر قابل چشم پوشی باشد با استفاده از شبکه های کامپیوتری می توانید این هزینه های را تا حد زیادی کاهش دهید. به عنوان مثال با استفاده از تکنولوژی VOIP تماس های داخلی را به صورت رایگان برقرار خواهید کرد از سوی دیگر تبادل فایل ها در محیط شبکه انجام می شود و نیازی به تهیه حافظه های جانبی نخواهید داشت و دیگر مزیت استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری استفاده ی اشتراکی از منابع و سخت افزارها می باشد که نیازی به تهیه سخت افزار هایی نظیر پرینتر به تعداد کارمندان را نخواهید داشت.

چه خدماتی ارائه می دهیم؟

خدمات پسیو : خدمات پسیو شبکه شامل کابل کشی و اتصالات میان کامپیوترها و دستگاه ها ، جایگذاری تجهیزات شبکه ، طراحی و تجهیز اتاق سرور و … می باشد

خدمات اکتیو : خدمات اکتیو شامل نصب و راه اندازی نرم افزارها و سرویس های متعدد مانند راه اندازی فایل شیرینگ , بکاپ سرور ، مانیتورینگ ، اکتیودایرکتوری , انواع فایروال ها ، VOIP راه اندازی تجهیزات سیسکو ، میکروتیک و … می باشد که توسط کارشناسان فنی و کاملا تخصصی ارائه می شود.

پشتیبانی شبکه : در صورتی که از شبکه های کامپیوتری استفاده می کنید برای چکاپ سرویس ها و سخت افزارها ، عیب یابی شبکه و رفع مشکلات کاربران و … می توانید از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده کنید خدمات ما در این زمینه کاملا قابل سفارشی سازی می باشد و می توانید متناسب با اندازه شبکه و بودجه ای که در اختیار دارید پلن مناسب خود را انتخاب کنید.

امنیت شبکه : خدمات امنیت شبکه کمک می کند شبکه های کامپیوتری شما و در ادامه اطلاعات کاری تان از هر گونه نفوذ و دستبرد در امان باشد و امکان نفوذ ویروس ها و مخرب ها را به حداقل می رساند.

مشاوره : کارشناسان ما در تمامی مراحل کاری مشاوره رایگان در زمینه خرید تجهیزات ، معرفی سرویس ها ، پسیو و … ارائه می کنند.

در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مجموعه مشاورین فناوری اطلاعات چینود می توانید همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 7 الی 22 با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و با کارشناسان فنی ارتباط برقرار کنید.

نوشتهٔ قبلی
ILO چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشتهٔ بعدی
RAid چیست و چه کاربردی دارد؟
فهرست