امروزه زیرساخت و بستر اصلی تبادل اطلاعات و ارتباطات میان کاربران در شرکت ها و کسب و کارهای مختلف از طریق شبکه های کامپیوتری می باشد. به همین دلیل است که راه اندازی شبکه به بخش جدایی ناپذیر از مشاغل امروزی تبدیل شده است. اجرای شبکه به صورت کاملا تخصصی و اصولی در کنار بهبود روند انجام کار هزینه های شما را نیز کاهش خواهد داد. بنابراین باید برای این منظور از یک تیم متخصص و مجرب کمک بگیرید در صورت تمایل می توانید راه اندازی شبکه و اجرای خدمات شبکه در پونک را به چینود بسپارید و با خیال راحت روی کار خود متمرکز شوید.

خدمات شبکه در پونک

خدمات شبکه در پونک

امروزه همه یا اکثر کسب و کارها رایانه محور شده اند استفاده کامپیوتر برای انجام مسئولیت های کاری کمک می کند کارمندان وظایف خود را به نحو احسن و در زمان کوتاهتری انجام دهند. اتصال این کامپیوترها به یکدیگر و و راه اندازی شبکه های کامپیوتری باعث می شود قابلیت هایشان بیشتر شود و به نتایج مطلوب تری دست پیدا کنند به همین دلیل بود که شبکه های کامپیوتری میان مشاغل مختلف رواج پیدا کرد و همه گیر شد. گسترش استفاده از شبکه باعث شد که با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی ، سرویس ها و خدمات بیشتری را بتوان در این بستر پیاده سازی و ارائه کرد.

با برونسپاری شبکه های کامپیوتری می توانید به سادگی از این خدمات استفاده کنید و با دریافت مشاوره از تیمی از کارشناسان و متخصصین ، که سالها در این زمینه فعالیت دارند و از تجربیات بالایی در این حوزه برخوردارند انتخاب مناسبی داشته باشید. شرکت های فناوری اطلاعات اصولا با بررسی عوامل مختلف مانند : تعداد کارمندان ، سرویس ها و نرم افزارهای فعال در مجموعه مانند نرم افزارهای حسابداری ، CRM و … و در ادامه با نیاز سنجی از کارفرما ، موقعیت مکانی شرکت و بودجه ای که برای اجرایی کردن شبکه در اختیار دارید ، ایده و طرح مناسبی هم از نظر پسیو شبکه و اکتیو شبکه و سرویس هایی که پاسخگوی نیاز شماست و تجهیزاتی که بیشترین تناسب را با کسب و کار شما دارند ارائه خواهند کرد.

در ادامه در صورت تائید طرح اولیه زیرساخت مناسب آماده تجهیزات لازم مانند سرور ، سوئیچ ، روتر و … تهیه شده و سرویس های مورد توافق راه اندازی می شوند و شبکه ای کامل و بی عیب و نقص با ارائه آموزش های کافی تحویل می گیرید. در صورت تمایل برای استفاده از خدمات شبکه در پونک می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید

خدمات شبکه های کامپیوتری

بدون استفاده از شبکه های کامپیوری اطلاعات در قسمت های مختلف مانند روی سیستم کاربران مختلف حافظه های جانبی متعدد و … ذخیره شده است. این پراکندگی اطلاعات مشکلات زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد و احتمال به سرقت رفتن یا از دست دادن و ویروسی شدن آن ها را بالا می برد. اما با استفاده از خدمات شبکه در پونک اطلاعات شما در یک مکان واحد به صورت متمرکز مانند سرور ذخیره و در امنیت بالا نگهداری خواهند شد. کاربران برای دسترسی به آن ها از سرویس فایل شیرینگ استفاده می کنند بدون اینکه اطلاعات روی سیستمشان ذخیره شود از آن استفاده می کنند.

یکی دیگر از مزایای برونسپاری خدمات شبکه به شرکت های فناوری اطلاعات ، همیشه کارشناسان فنی در دسترس شما هستند و در صورت بروز هر نوع عیبی در شبکه با توجه به تسلط کامل به ساختار شبکه کسب و کار شما به سرعت آن را ریشه یابی و رفع می کنند یا شما را برای حل آن راهنمایی می کنند. این در حالیست که معمولا کامندانی که به عنوان نیروی IT  در شرکت ها استخدام می شوند. بر همه ی امور شبکه های بزرگ مسلط نیستند و ممکن است فرایند عیب یابی شما سازمان شما طولانی شده و تایم قطعی بالایی داشته باشید.

در صورتی که شبکه ی بزرگی داشته باشید می توانید با برونسپاری پشتیبانی شبکه به شرکت های فناوری اطلاعات تمرکز خود را روی پیشرفت کاری خود بگذارید و دغدغه ای بابت شبکه و قطعی های احتمالی آن نداشته باشید.

شبکه های کامپیوتری چه دستاوردی دارد؟

شبکه های کامپیوتری مزایای زیادی دارند که هر یک می تواند از جهات مختلف برای مدیران یک کسب و کار حائز اهمیت باشد. برخی از این مزایا شامل : کاهش هزینه ها , متمرکز سازی اطلاعات ، قابلیت نظارت و مانیتور کارمندان ، مدیریت اینترنت و … می باشد اما افزایش سرعت و امنیت دو نمونه از مهم ترین این مزایا می باشند که در ادامه به آن پرداخته شده است:

امنیت : همانطور که می دانید تمامی کارمندان در شرکت ها و موسسات برای رسیدن به هدف واحدی روی مجموعه ای از اطلاعات و دیتاها کار می کنند. با استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری این اطلاعات در فضایی کاملا امن نگهداری می شوند و در اختیار کارمندان قرار می گیرند و در بازه های زمانی منظم از آن ها بکاپ تهیه می شود. بنابراین حتی در اثر آلوده شدن به ویروس یا دسترسی افراد غیرمجاز ، باز هم اطلاعات خود را از دست نخواهید داد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

سرعت : اصلی ترین دلیلی که مدیران را برای استفاده از شبکه ترغیب می کند بالا بردن سرعت و افزایش راندمان کاری است. با استفاده از خدمات شبکه در پونک می توانید به فایل ها و اطلاعات خود در کوتاهترین زمان ممکن از طریق فایل شیرینگ مشاهده کنند تغییرات لازم را اعمال کنند و جهت استفاده سایر کارمندان در سرور فایل قرار دهند. و اینگونه ست که در مقایسه با سایر شرکت هایی که با روش قدیمی کارهای خود را انجام می دهند سریعتر به موفقیت می رسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات شبکه در پونک می توانید همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت 7 الی 22 با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و از کارشناسان فنی در رابطه با خدمات مورد نظر خود مشاوره رایگان دریافت کنید

نوشتهٔ قبلی
خدمات شبکه در سهروردی
نوشتهٔ بعدی
خدمات شبکه در ولیعصر
فهرست