خدمات ویپ در کامرانیه از سرویس ها و خدمات شبکه ارائه شده توسط شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود می باشد که برای کسب و کارها و مشاغل مستقر در منطقه ی کامرانیه و سایر مناطق شمال تهران فراهم شده است.و امکان ارسال کارشناس و ارائه ی خدمات در همان روز را محیا نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

خدمات ویپ در کامرانیه

خدمات ویپ در کامرانیه

با استفاده از خدمات ویپ می توانید به سادگی و از طریق شبکه و با استفاده از دیوایس های مختلف مانند گوشی تلفن ، موبایل ، تبلت ، کامپیوتر و … به سادگی و بدون اینکه به موقعیت مکانی خاصی محدود باشید با شماره تلفن اختصاصی شرکت با مشتریان خود تماس تلفنی بسیار سریع تر و باکیفیت تر از روش های سنتی برقرار کنید. حتی می توانید ما همکاران خود بسیار ساده و به صورت رایگان صحبت کنید. در واقع با استفاده از خدمات ویپ در کامرانیه مانند سیستم های تلفنی سنتی محدود به مکانی که خط و /وشی تلفن واقه شده است ، نخواهید بود.

ارائه خدمات به صورت کاملا تخصصی

راه اندازی ویپ کاری بسیار تخصص است و باید در اجرای آن نهایت حساسیت را به خرج دهید و نباید آن را بدون تحقیق به هر کسی بسپارید. با توجه به اهمیت موضوع اصولا باید به نکات زیر توجه کنید . معمولا ارائه ی خدمات ویپ در کامرانیه توسط مجموعه چینود طی سه مرحله ی مشاوره ، نصب و راه اندازی و پشتیبانی اجرا می شود که در ادامه هر یک را به صورت مختصر شرح داده ایم:

مشاوره : قبل از هر کاری باید از یک تیم متخصص مشاوره دریافت کنید تا با بررسی ساختار و نوع کسب و کارتان بهترین سرویس را به شما پیشنهاد دهند. به علاوه در این جلسات مشاوره تجهیزات و دستگاه های مناسب ساختار شما که امکانات و قابلیت های مورد نیاز شما را پاسخ دهد معرفی خواهد شد.

نصب و راه اندازی ویپ : بعد از جلسات مشاوره در صورت تمایل کارفرما ، دیوایس های مناسب مانند گیت وی , گوشی های تلفن یا ابزارهای ارتباطی و در صورت لازم سرور یا کیس مناسب برای پیاده سازی سرویس ویپ تهیه و آماده می شوند. در ادامه زیرساخت مناسب برای این کار بررسی و در صورت ضرورت اصلاحات لازم انجام می شود. و در نهایت بعد از آماده شدن تمام شرایط کارشناس مربوطه شروع به نصب و راه اندازی سرویس ویپ روی سرور می کنند.  و بعد از اجرایی کردن سرویس آموزش های کافی برای استفاده ی صحیح و کاربردی از سرویس در اختیار کارفرما یا نمایندگانشان قرار می گیرد.

پشتیبانی ویپ : سومین مرحله پشتیبانی voip می باشد ، با توجه به اهمیت و نقشی که این سرویس در کسب و کارهای خدماتی و مشتری محور ایفا می کند پایداری و عملکرد بی عیب و نقص آن نقش پررنگی را در موفقیت این مشاغل خواهد داشت. بنابراین نباید از پشتیبانی این سرویس غافل شد تا بتوانید در مواقع ضرور و در صورت قطعی بدون اتلاف وقت بتوانید مشکل را شناسایی و رفع کنید تا سرویس استیبلی داشته باشید و بتوانید به مشتریان و مخاطبین خود خدماتتان را به نحو احسن ارائه کنید.

راه اندازی ویپ در کامرانیه

سرویس voip چه مشخصه هایی دارد؟

این سرویس بسیار کاربردی و با قابلیت های فراوان می باشد. که می تواند برای کسب و کارها و مشاغل زیادی جذاب باشد و باعث شود به استفاده از آن روی آورند. به عنوان مثال این سرویس دارای قابلیت صف تماس می باشد که می توانید با استفاده از آن بدون از دست دادن هیچ تماسی به سادگی آن ها را مدیریت کنید. دارای قابلیت تماس گروهی و برقراری کنفرانس و جلسات صوتی و تصویری می باشد ، می توانیئ محتویات مکالمات تمامی تماس ا را ضبط و در مواقع لازم بررسی کنید. همچنین دارای قابلیت نظرسنجی تلفنی می باشد که برای کسب و کارهای خدماتی بسیار جذاب می باشد. بدون محدودیت می توانید به تعداد دلخواه داخلی تعریف کنید ، می توانید برای تماس های کارمندان محدویت اعمال کنید(مثلا در تماس های داخل و خارج کشور ، تماس درون مجموعه و خارج مجموعه ، تماس با شماره های ثابت و همراه و ….). اینها برخی از قابلیت های خدمات ویپ در کامرانیه می باشد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما تماس بگیرید.

هزینه راه اندازی voip در کامرانیه

همانطور که پیشتر در مورد هزینه ی خدمات شبکه های کامپیوتری گفته شد معمولا برای سرویس ها و خدمات این چنینی نمی توان تعرفه ثابت و مشخصی را اعلام کرد چرا که عوامل زیادی در این قیمت گذاری نقش دارند. خدمات voip نیز از این قاعده مستثنی نیستند برخی از این عوامل عبارتند از : قابلیت ها و امکانات موردنیاز کارفرما ، نیاز یا عدم نیاز به پشتیبانی ، تعداد کاربرانی که نیاز است از این سرویس استفاده کنند ، نوع گوشی های تلفن و گیت وی مناسب کسب و کار شما و …. که هر یک از آن ها می توانند هزینه های شما را کاهش یا افزایش دهند.

در صورت تمایل می توانید همه روزه از ساعت 7 الی 22 حتی روزهای تعطیل با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و در رابطه با خدمات ما اطلاعات کافی را کسب نمائید.

نوشتهٔ قبلی
خدمات میکروتیک در تهران
نوشتهٔ بعدی
QNAP چیست؟
فهرست