سهروردی از جمله مناطقی است که مشاغل و کسب و کارهای مختلفی در آن مشغول به فعالیت هستند. از همین جهت شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود خدمات خود را به صورت کاملا تخصصی در این منطقه ارائه می کند. اگر در منطقه سهروردی مشغول به کار می باشید می توانید از خدمات شبکه در سهروردی چینود استفاده کنید. در ادامه به معرفی خدمات خود پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

خدمات شبکه در سهروردی

خدمات شبکه در سهروردی

شرکت ها و مشاغل با گذشت زمان و توسعه و گسترش کسب و کارشان ، با توجه به افزایش حجم کاری ، تبادلات و حجم فایل ها و اطلاعات خود ، نیاز به استخدام نیروهای جدید پیدا می کنند. با این شرایط اگر قرار بود ارتباطات میان آن ها به همان روش قدیمی صورت گیرد هم ضریب خطا بالا می رفت و احتمال آسیب دیدن یا از دست دادن اطلاعات وجود داشت ، هم باعث کند شدن روند انجام کار می شد و هم هزینه های جانبی شما را افزایش می داد. تنها راه حلی که برای رفع این مشکلات پیش روی صاحبان مشاغل قرار دارد راه اندازی شبکه می باشد که در کنار افزایش راندمان کاری ، بستری امن و سریع را برای ارتباطات میان کاربران فراهم کرده است. با استفاده از خدمات شبکه در سهروردی دیگر نگرانی بابت امنیت اطلاعاتتان نخواهید داشت و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها (نیازی به خرید حافطه های جانبی برای تبادل داده نخواهید داشت و از سخت افزارها به صورت اشتراکی می توانید استفاده کنید) در وقت خود نیز صرفه جویی خواهید داشت.

چه افراد و مشاغلی به این خدمات نیاز دارند؟

مجموعه ما در ارائه ی خدمات خود به مشاغل هیچ گونه محدودیتی ندارد به عبارتی اگر در مجموعه شما 7 یا 8 نفر مشغول به کار هستند از کامپیوتر برای انجام امور کاری استفاده می شود و فایل ها و اطلاعات شما در رایانه یا سرور نگهداری و از این طریق در دسترس قرار دارند و بین کارمندان جابه جا می شوند ، نیاز به نصب و راه اندازی شبکه خواهید داشت. با این تفاصیر شرکت ، بانک ها و موسسات مالی ، کارخانه ها ، مدارس و آموزشگاه ها و … واجد شرایط استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری می باشند.

خدمات شبکه برای تمامی مشاغل

چه خدماتی را در سهروردی ارائه می کنیم؟

خدمات شبکه در سهروردی شامل خدمات اکتیو و خدمات پسیو شبکه می باشد. که خدمات پسیو شامل کابل کشی ،آرایش تجهیزات و به صورت کلی آماده سازی بستر و زیرساخت مناسب برای استفاده از سایر خدمات و سرویس های رایج در شبکه های کامپیوتری می باشد. خدمات اکتیو شبکه نیز شامل سرویس های متنوعی است که در شبکه پیاده سازی می شوند و هر یک کار و وظیفه ی مختلفی را بر عهده دارند مانند : خدمات بکاپ سرور ، خدمات voip , خدمات میل سرور , خدمات فایروال ، خدمات فایل سرور ، خدمات مانیتورینگ ، خدمات مجازی سازی و ….

لازم به ذکر است پیش از از راه اندازی و اجرای کردن هر یک از خدمات اکتیو و پسیو کارشناسان طی مراحلی از محل شرکت بازدیدهایی به عمل می آورند و راهکارهای مناسب را که بیشترین بازدهی را در کنار مدیریت هزینه ها داشته باشد ارائه می کنند و سرویس های مناسب ، تجهیزات کاربردی و … را به شما توصیه می کنند. علاوه بر خدمات اکتیو و پسیو سایر خدمات در حوزه ی شبکه های کامپیوتری مانند پشتیبانی شبکه ، امنیت شبکه ، فروش تجهیزات شبکه ، مشاوره در زمینه شبکه های کامپیوتری و … نیز ارائه می شود.

ذکر این نکته ضرور است که امکان ارائه ی خدمات کامپیوتری به شرکت ها و مشاغل شامل نصب و راه اندازی آنتی ویروس , نصب ویندوز , نصب نرم افزارهای ضروری ، تعمیرات سیستم های کامپیوتری ، لپ تاپ  , ارتقاء کامپیوترها و تجهیزات شبکه و … فراهم می باشد.

تعرفه ی خدمات شبکه در سهروردی

تعرفه خدمات شبکه

تعرفه ی خدمات ما بسته به نوع خدمات متفاوت است و نمی توان مبلغ مشخصی را برای همه ی خدمات اعلام کرد. عوامل متعددی در این هزینه ها دخیل می باشند که حتی ممکن است سرویس یکسان برای دو شرکت مختلف هزینه های متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال در برخی سرویس ها و خدمات ، اندازه ی شبکه ی مجموعه در هزینه ها تاثیرگذار می باشد چرا که تعداد بالای کارمندان , سیستم های کامپیوتری ، سرور ها و تجهیزات شبکه فرایند پیاده سازی سرویس را زمانبر تر و تخصصی تر و دشوارتر خواهد کرد که طبیعتا هزینه های بیشتری در مقایسه با پیاده سازی همان سرویس در یک شرکت کوچک که شبکه بزرگ و پیچیده ای ندارند، خواهد داشت. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در این هزینه ها نحوه ی ارائه ی خدمات است. طبیعی است که ارائه ی خدمات از طریق مراجعه حضوری زمانبر تر از روش ریموت می باشد پس اختلاف هزینه ی جزئی در این دو روش وجود دارذ (لازم به ذکر است ماهیت برخی سرویس ها و خدمات به گونه است که به دلیل نیاز به تغییرات در زیرساخت یا دسترسی به سیستم های مختلف و نیاز به دسترسی و اعمال تغییرات در سرور و تجهیزاتی مانند سوئییچ ، روتر و … حتی الامکان باید به صورت حضوری ارائه شوند و پیاده سازی سرویس به صورت ریموت مقدور نمی باشد) برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مجموعه چینود تماس بگیرید تا با توجه به نوع خدماتی که در نظر دارید به صورت کاملا دقیق هزینه ها براورد شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات مناسب کسب و کار خود ، تعرفه ی خدمات ، نحوه ی ارائه ی خدمات (حضوری , ریموت و …) و دریافت مشاوره رایگان همه روزه از ساعت 7 الی 22 حتی روزهای تعطیل با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و مستقیما با کارشناسان فنی در ارتباط باشید.

نوشتهٔ قبلی
راه اندازی کریوکانکت
نوشتهٔ بعدی
خدمات شبکه در پونک
فهرست