امروزه با توجه به گسترش استفاده از رایانه و خدمات شبکه و به دنبال آن افزایش تبادلات و ارتباطات غیر کاغذی ، شرکتها و موسسات زیادی به راه اندازی میل سرور ها روی آورده اند تا بتوانند از طریق آن با یکدیگر در ارتباط باشند و ایمیل های خود را ارسال کنند kerrio connect یکی از میل سرورهای رایج می باشد که با راه اندازی کریوکانکت در عین حال که هر آن چه از یک میل سرور انتظار دارید برای شما فراهم می کند مزایای دیگری نیز دارد که به کار شما سرعت می بخشد.

راه اندازی کریوکانکت

کریوکانکت سرویسی است که با استفاده از آن می توانید سرور ایمیل اختصاصی برای کسب و کار خود داشته باشید و با استفاده از آن از هر مکانی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و ایمیل های خود را مدیریت کنید. به علاوه قابلیت چت , تقویم , ذخیره مخاطبین و … از دیگر قابلیت های این سرویس کاربردی می باشد.

 راه اندازی کریوکانکت مناسب کسب و کارها و مشاغل کوچک و متوسط است که تعداد کارمندان کمتری دارند و راه اندازی میل سرور های برند مانند اکسچنج به دلیل پیچیدگی کار با آن ها و هزینه های بالای راه اندازی و نگهداری برای آن ها توجیه اقتصادی ندارد. کریو کانکت سرویسی سبک و کاربردی است و رابط کاربری ساده ای دارد و از هر جهت تمام نیاز مشاغل کوچک و متوسط را براورده خواهد کرد.

میل سرور کریو چه مزایایی نسبت به سایر میل سرورها دارد؟

هزینه ی مناسب : یکی از مهم ترین نکاتی که هر شخص یا ارگانی زمان انتخاب سرویس یا خدمات مورد نظر خود بسیار مورد توجه قرار می دهد مسائل مالی می باشد که در انتخاب آن سرویس بسیار تاثیر گذار می باشد. راه اندازی کریوکانکت از آن دسته سرویس های کاربردی است که به دلیل قیمت مناسب مورد توجه شرکت ها قرار گرفته است. این سرویس برای راه اندازی و اجرا به منابع سخت افزاری زیادی نیاز ندارد. به عبارتی می توان آن را روی سرور یا منابع موجود پیاده سازی کرد و نیازی به هزینه های هنگفت نمی باشد. به عنوان مثال می توان با داشتن سخت افزار یا حتی کیس با حداقل کانفیگ 4 core cpu ، 6 گیگ رم و 30 گیگ هارد که در هر مجموعه ای موجود است آن را راه اندازی کرد.

از طرفی با فرض در اختیار داشتن سخت افزار مناسب به جز هزینه های راه اندازی نیازی به پرداخت هزینه های دیگر نخواهید داشت . همچنین برای نگهداری و پشتیبانی آن نیازی به استخدام کارنشاس پشتیبان نخواهید داشت و به سادگی و با چند ساعت آموزش می توانید کار کردن با آن را بیاموزید و هزینه های اضافی جهت پشتیبانی و نگهداری آن مانند سایر میل سرور های مطرح را نخواهید داشت.

محیط کاربری ساده : این سرویس محیط کاربری ساده ای دارد و به راحتی می توان به داشبورد آن دسترسی داشت در واقع به دلیل شمای گرافیکی که دارد بسیار ساده می توانید آن را مدیریت کنید. به عبارتی هر فردی با حداقل آشنایی به مسائل کامپیوتری با چند ساعت آموزش می تواند از آن استفاده کند. یکی از مزایای استفاده از خدمات مشاورین فناوری اطلاعات چینود ارائه آموزش رایگان بعد از پیاده سازی سرویس ها و خدمات متنوع می باشد.

kerrio connect چه قابلیت هایی دارد؟

راه اندازی کریوکانکت در کنار اینکه میل سرور باکیفیتی را ارائه می دهد امکانات و قابلیت های دیگری نیز دارد که باعث شده بسیار از شرکت ها و موسسات به استفاده از آن روی بیاورند که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم :

پیام رسان/چت : سرویس کریوکانکت قابلیت پت یا ارسال پیام رایگان را در محیط شبکه برای کاربران فراهم کرده است به عبارتی با استفاده از آن کارمندانتان می تواند به جای استفاده از تلفن بسیاری از ارتباطات را از طریق قابلیت چت کریو برقرار کنند.

آنتی ویروس :  یکی از ویژگی های کاربردی این سرویس آنتی ویروس آن می باشد که قابلیت فیلتر کردن محتوای ایمیل ها و فایل هایی که از طریق آن ارسال می شود را داراست و در صورت مشاهده هر نوع ویروس هشدار می دهد و مانع از گسترش آن در شبکه و بروز مشکلات آتی می شود.

آنتی اسپم : هرزنامه ها و ایمیل های اسپم ممکن است زمینه را برای سوء استفاده و کلاهبرداری فراهم می کند یکی از ویژگی های میل سرور کریو قابلیت آنتی اسپم بودن است به این صورت که با فیلترینگ ایمیل ها ، ایمیل های اسپم را شناسایی و حذف می کند و به این صورت است که بستری کارامد و مطمئن را برای کارمندان و استفاده کنندگان این سرویس ایجاد می کند.

Share : با استفاده از کریو کانکت می توانید فولدر share ایجاد کنید و با کمک دسترسی هایی که برای کارمندان ایجاد می کنید می توانند فایل ها و داده های مورد نیاز خود از این طریق دسترسی داشته باشند و به تبادل دیتا بپردازند.

تقویم : سرویس کریو کانکت دارای تقویم است که علاوه بر استفاده های رایج مانند نمایش ساعت , تاریخ و … قابلیت یادداشت و آلارم گذاری را نیز دارا می باشد و امکان ثبت برنامه ها و قرار ها و جلسات در آن فراهم است.

مخاطبین : می توانید لیستی از ایمیل های کاربران خود داشته باشید و آن ها را مشاهده کنید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

خدمات چینود

راه اندازی کریو کانکت و راه اندازی کریو کنترل (فایروال کریو) از خدمات ارائه شده توسط شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود است که با کمک تیم متخصص و مجرب خود خدماتی با کیفیت با قیمت مناسب ارائه می دهد و جهت تضمین کیفیت خدمات خود را دو ماه به صورت رایگان پشتیبانی می کند و همچنین آموزش های لازم را برای استفاده صحیح از خدمات به کارفرما ارائه می دهد. در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سرویس یا سایر خدمات شبکه های کامپیوتری ارائه شده می توانید در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 7 الی 22 با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان کارشناسان استفاده ببرید تا بتوانید با دید وسع تر خدمات مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید.

نوشتهٔ قبلی
راه اندازی ویپ در تهران
نوشتهٔ بعدی
خدمات شبکه در سهروردی

دسته‌ بندی مطالب

فهرست