امروزه ارتباطات در کسب و کارها بر پایه شبکه های کامپیوتری و اتصالات آن استوار است و با قطعی شبکه عملا این ارتباط مختل شده و کل کسب و کار شما بر هم می ریزد. با توجه به رواج استفاده از رایانه در مشاغل امروزی عملا برقراری ارتباط میان کارمندان و شعب با روش های سنتی و قدیمی شدنی نیست. بنابراین اگر کسب و کارتان برایتان مهم است و می خواهید در کورس رقبا باقی بمانید ضروریست نهایت تمرکز خود را روی اتصال شبکه های کامپیوتری بگذارید. اگر در محله یوسف آباد مشغول به کار هستید می توانید از پشتیبانی شبکه در یوسف آباد بهره مند شوید.

پشتیبانی شبکه در یوسف آباد

چرا پشتیبانی شبکه ؟

در هر کسب و کاری هدف کارکرد مستمر کارمندان برای رسیدن به موفقیت می باشد و این کار ، سلامت و کارکرد بی نقص سیستم های کامپیوتری ، پرینتر ها ، تجهیزات شبکه مانند سرور ، سوئیچ و … و اتصال میان اینها و در یک کلام اتصال دائمی شبکه را می طلبد.

هرچه شبکه های کامپیوتری گسترده تر و پیچیده تر می شوند مدیریت و نگهداری آن خارج از کنترل افراد مبتدی می شود و اگر محله یوسف آباد یا سایر مناطق تهران شروع به کار کرده اید برای نگهداری و پشتیبانی شبکه در یوسف آباد به یک تیم متخصص و زبده نیاز پیدا خواهید کرد تا هر یک به نحوی گوشه ای از کار را در دست بگیرند و به صورت تخصصی بر آن نظارت داشته باشند.

معمولا در کسب و کارها و مشاغل لازم است فایل ها و اطلاعات میان کارمندان تبادل یابد. صرف نظر از از روش های قدیمی که باعث اتلاف وقت می شوند و امنیت پایینی دارند برای تبادل فایل ها و اطلاعات لازم است اتصالات لازم میان سیستم های کامپیوتری برقرار شود این اتصالات ممکن است کابلی یا غیر کابلی باشد که علاوه بر برقراری ارتباط کارمندان زیرساختی فراهم می شود که از طریق یک سرور یا سرویس دهنده از سایر خدمات شبکه استفاده کنند. که نقش مهمی در سرعت و کیفیت انجام کار دارد.

خوب زمانی که با راه اندازی شبکه این مزایا برای شما مهیا می شود طبیعی است که برای نگهداری و حفظ آن نیز تلاش کنید تا پایداری این ارتباط تضمین شود و به گونه ای پیش نروید که یک روز شبکه داشته باشید و روز دیگر خیر. به اینصورت علاوه بر اینکه راه اندازی شبکه برای شما منفعتی ندارد ممکن است به کسب و کارتان لطمه وارد شود.

استخدام کارشناس it یکی از راهکارهای نگهداری شبکه است. یکی دیگر از راه حل ها برونسپاری پشتیبانی شبکه است اگر در یوسف آباد مستقر شده اید می توانید از خدمات پشتیبانی شبکه در یوسف آباد استفاده کنید.

برونسپاری پشتیبانی شبکه یا استخدام کارشناس IT

استفاده از خدمات شرکت های پشتیبانی در مقایسه با استخدام کارشناس IT مزایایی دارد که برخی از آن ها عبارتند از :

  1. کاهش هزینه ها شامل حقوق ماهیانه , بیمه ، غذا و ….
  2. نظارت تیم متخصص بر شبکه شما به جای یک کارشناس
  3. انجام کلیه خدمات طبق قرارداد منعقد شده میان شرکت فناوری اطلاعات و کارفرما و قابلیت پیگیری موضوع در صورت هر گونه کوتاهی
  4. تضمین کیفیت خدمات و امنیت فیال ها و اطلاعات مجموعه توسط شرکت فناوری اطلاعات

در واقع اگر قصد دارید نیرویی در حوزه ی شبکه استخدام کنید باید بدنبال فردی باشید که به تمام حوزه های شبکه و یا حداقل سرویس های پیاده سازی شده در شبکه شما تسلط نسبی داشته باشد. تا بتواند مشکلات موجود را به صورت کامل حل کند و نیازی به استخدام کارشناس های دوم و سوم نداشته باشید.  به علاوه باید تجربه ی بالایی داشته باشد تا بتواند در زمان های حساس بر شرایط مدیریت داشته و مشکلات را در تایم کوتاهی رفع کند.  همچنین باید قدرت تصمیم گیری در شرایط پیچیده داشته باشد و به کارفرما مشاوره ی صحیح در زمینه شبکه بدهد و در انتخاب تصمیم مناسب کمک کند. روحیه کار تیمی داشته باشد تا بتواند با تمام کادر مجموعه تعامل مناسب برقرار کند.  همیشه در دسترس باشد و به دلایل مختلف مانند صفر ، بیماری و … شبکه مختل نشود و …

ویژگی هایی که گفته شد لازمه ی یک شبکه ی پایدار است که طبیعتا خارج از توان یک کارشناس IT است و هر چقدر شبکه های کامپیوتری شما بزرگتر شود مدیریت آن دشوارتر می شود و ممکن است به استخدام افراد بیشتری نیاز پیدا کنید که خود باعث افزایش هزینه های ما می شود.

با کمک خدمات پشتیبانی شبکه در یوسف آباد گروهی از کارشناسان شبکه شما را در دست دارند. هر از کارشناسان در حوزه ای متخصص هستند و به صورت تخصصی در آن زمینه کار می کنند و در صورت عدم حضور یکی از کارشناسان سایر متخصصین پاسخگوی نیاز شما هستند که مجموعه ی این ویژگی ها دسترسی پذیری دائمی شبکه شما را نشان می دهد.

خدمات پشتیبانی در یوسف آباد

در پشتیبانی شبکه در یوسف آباد چه خدماتی ارائه می کنیم؟

پشتیبانی شبکه در یوسف آباد به سرویس یا خدمات خاصی محدود نمی شود . به صورت کلی خدمات هم در بخش نرم افزاری و هم در بخش نرم افزاری ارائه می شود که عبارتند از :

سخت افزار : خدمات در بخش سخت افزار شامل : مشاوره ی خرید تجهیزات شبکه ، تست سلامت و عیب یابی تجهیزات شبکه ، رفع مشکل تجهیزات و در صورت لازم تعویض قطعات ، ارتقاء تجهیزات شبکه و کامپیوتر کاربران ، پسیو شبکه و …

نرم افزار : خدمات نرم افزار شامل : کلیه خدمات کامپیوتری مانند نصب ویندوز و نرم افزارهای موردنیاز کاربران ، عیب یابی سیستم عامل و نرم افزارهای موجود ، راه اندازی سرویس های مختلف که به ارتقاء مجموعه کمک کند مانند راه اندازی بکاپ سرور ، راه اندازی کریو و … نظارت بر سرویس های پیاده سازی شده و تست سلامت و عیب یابی آن ها ، مشاوره در جهت سرویس ها و خدماتی که از جهات مختلف باعث پیشرفت مجموعه می شوند ، انجام اقدامات امنیتی در شبکه ، نصب آنتی ویروس و …

با این خدمات هر زمانی که در شبکه های کامپیوتری خود مشکلی را مشاهده کردید می توانید پشتیبان شبکه را مطلع کرده تا در اسرع وقت رسیدگی و حل شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات شبکه های کامپیوتری می توانید در تمام روزهای هفته با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نوشتهٔ قبلی
پشتیبانی شبکه در پونک
نوشتهٔ بعدی
IP چیست و چه کاربردی دارد؟
فهرست