داشتن شبکه ای استیبل خواست و نیاز اساسی هر کارفرمایی است که برای پیشرفت و موفقیت بیشتر تلاش می کند.مشکلات و نقایصی در شبکه ایجاد می شود که کارفرما یا سایر کارمندان به دلیل سطح علمی پایین قادر به رفع آن نیستند بنابراین نیاز به برونسپاری پشتیبانی شبکه دارند که گوشه ای از خدمات شرکت های فناوری اطلاعات مانند مجموعه چینود است اگر کسب و کار یا مجموعه شما در منطقه پونک دایر شده است می توانید می توانید پشتیبانی شبکه در پونک را به مجموعه ما بسپارید.

پشتیبانی شبکه در پونک

چرا پشتیبانی شبکه اهمیت دارد؟

 با توجه به اهمیت شبکه های کامپیوتری در کسب و کارهای مبتنی بر رایانه ، دسترسی پذیری آن همیشه مورد توجه بوده است و باید شرایطی ایجاد شود که اتصال آن دائما برقرار باشد. برای این کار همانطور که در زندگی روزمره مشاهده می شود و هر چیزی برای عمر طولانی تر نیاز به نگهداری دارند شبکه های کامپیوتری هم به این صورت می باشند و باید برای نگهداری آن کاری کرد.

معمولا صاحبان مشاغل به دلایل مانند هزینه های بالا ، تجربه ی ناکافی ، سطح علمی پایین و … تمایلی به استخدام کارشناس IT ندارند بنابراین مسائل مربوط به شبکه خود را برونسپاری می کنند. با اینکار برخی مسائل را برای همیشه حل می کنند. سرویس دوره ای سیستم های کامپیوتری و تجهیزات شبکه ، بررسی سرویس های اجرا شده و رفع اشکال آن ها ، مشاوره خرید تجهیزات و ارتقاء شبکه و … از خدمات پشتیبانی شبکه در پونک می باشد . مجموعه ی این اقدامات کمک می کند قطعی های شما به حداقل برسد و در زمان کوتاهی علت قطعی شناسایی و رفع شود.

این در حالی ست که با استخدام کارشناس IT به دلیل محدودیت های علمی نمی تواند مشکلات را مدیریت کند به علاوه ممکن است مواردی که از توان خود خارج است را برونسپاری کند و در کنار اتلاف وقت هزینه های شما را نیز افزایش دهد.

پشتیبانی شبکه پونک

خدمات ما چه مواردی را شامل می شوند؟

به صورت کلی هر اقدامی که به سلامت شبکه منتهی شود در خدمات پشتیبانی شبکه در پونک گنجانیده شده است. ما دائما بر شبکه های کامپیوتری شما نظارت می کنیم تا بتوانیم در اسرع وقت مشکلات را شناسایی کنیم و خدمات شبکه را ارتقاء دهیم. برخی خدمات ما عبارتند از :

  1. مانیتورینگ دائمی شبکه برای شناسایی و ردیابی علت قطعی شبکه
  2. راه اندازی سرویس های متنوع برای نظارت و ردیابی فعالیت های کاربران
  3. بررسی زیرساخت شبکه و در صورت ضرورت اصلاح و ارتقاء آن
  4. ارتقاء سطح امنیتی شبکه با راه اندازی فایروال ها برای حفظ اطلاعات  و فایل های مهم مجموعه و جلوگیری از نفوذ هکرها
  5. نگهداری و تست سلامت دوربین های مداربسته تحت شبکه
  6. نگهداری و پشتیبانی از سیستم ها تلفنی مانند voip
  7. نگهداری و پشتیبانی از اتاق سرور و تجهیزات موجود در آن ، استانداردسازی اتاق سرور برای تضمین سلامت و امنیت سرورها
  8. تجهیز اتاق سرور و سایر تجهیزات به UPS برای جلوگیری از آسیب و قطعی شبکه و آسیب سخت افزارها در اثر نوسانات برق
  9. و ….

برای موفقیت در هر مسئله ای باید طبق استراتژی مناسب عمل کنید بر همین اساس مجموعه چینود برای هر رده ی شغلی پلن مجزایی طراحی می کند که طبق آن هر یک از موارد پیاده سازی شده در شبکه علاوه بر هزینه های معقول بیشترین نقش را در سلامت شبکه خواهند داشت. در واقع تمامی خدمات شبکه های کامپیوتری در نگاه اول جذاب و کاربردی به نظر می رسند اما ممکن است برای شرکت شما کارایی چندانی نداشته باشد. در پلن های ارائه شده سرویس هایی را معرفی می کنیم که کاملا نیازهای شما را پاسخگو باشد.

هر کسب و کاری با چشم انداز موفقیت و پیشرفت شروع به کار می کند که خدمات پشتیبانی به امنیت شبکه و در نهایت امنیت کسب و کار  شما کمک می کند ، پشتیبانی شبکه در پونک توسط تیم کاردان ما ارائه می شود که با آپدیت منظم سطح علمی کارشناسان تلاش می کنند خدمات متمایزی متناسب با استاندارد های روز در اختیار مشتریان قرار می دهند. در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید از مشاوره رایگان کارشناسان استفاده کنید.

نوشتهٔ قبلی
خدمات شبکه در کامرانیه
نوشتهٔ بعدی
پشتیبانی شبکه در یوسف آباد
فهرست