خدمات شبکه در کامرانیه توسط شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود ارائه می شود و شرکت ها ، بانک ها و موسسات ، مدارس و آموزشگاه های واقع در این منطقه می توانند از خدمات ما استفاده کنند. چرا که خدمات شبکه های کامپیوتری پیش نیاز هر شرکت و موسسه ای ست که پیشبرد کسب و کار آنها بر اساس استفاده از سیستم های کامپیوتری می باشد.

خدمات شبکه در کامرانیه

خدمات شبکه در کامرانیه

در هر کسب و کاری تمامی کارمندان و افراد مشغول به کار برای رسیدن به هدف واحدی تلاش می کنند و آن ارتقاء مجموعه و کسب درآمد بیشتر می باشد. به همین دلیل کار و وظایف تمامی کارمندان به یکدیگر وابسته است و نیاز دارند در طول ساعات کاری فایل ها اطلاعاتی را میان یکدیگر به اشتراک گذارند و تبادلاتی با یکدیگر داشته باشند.

هرچه کسب و کار بزرگتر می شود طبیعتا کارمندان و تعداد سیستم های کامپیوتری نیز افزایش پیدا می کند و به دنبال آن تبادلات میان کارمندان بیشتر و مدیریت و مدیریت کارمندان و فایل ها و اطلاعات مجموعه دشوارتر می شود. راه اندازی شبکه تنها راه حلی است که برای رفع این مشکلات توصیه می شود. و سرویس های متنوعی که پیاده سازی می شوند هر یک به نحوی تمام یا بخشی از مشکلات شما را حل می کنند.

تصور کنید در یک مجموعه که اعتقادی به استقاده از خدمات شبکه ندارند کارمندان برای تبادل فایل ها و اطلاعات میان یکدیگر مجبورند به فایل های مورد نظر خود به روش های مختلفی مانند استفاده از حافظه های جانبی نظیر فلش سی دی هارد و … و یا از طریق ایمیل دسترسی پیدا کنند. این راهکارها درست است که کار شما را تا حدودی پیش می برد اما علاوه بر هزینه بر بودن و کاهش سرعت انجام ، از سطح امنیتی بسیار پایینی برخوردارند.

برای رفع این مشکلات می توانید از خدمات شبکه در کامرانیه استفاده کنید به عنوان مثال می توانید با راه اندازی فایل شیرینگ بستری را فراهم کنید که کارمندان بتوانند به فایل ها و اطلاعات را در محیطی بسیار امن و در کسری از ثانیه دسترسی یابند. اگر  اختصاص حجم و پهنای باند ، نظارت بر مصرف اینترنت کاربران ، امنیت اینترنت و در یک کلام مدیریت اینترنت برای شما تبدیل به یک دغدغه شده است می توانید با راه اندازی کریو این مشکل را حل کنید. برای حفظ اطلاعات و امنیت آن ها می توانید از بکاپ سرور استفاده کنید و …

همانطور که مشاهده می کنید این سرویس ها و خدمات از ضروریات در هر کسب و کاری است و بدون استفاده از آن ها عملا کاری از پیش نمی برید. اگر هم کاری انجام شود پروسه ای بسیار زمانبر است که خود خسارات به مراتب بیشتری برای شما در پی خواهد داشت.

مزایای خدمات ما

کارشناسان ما با بررسی رده ی شغلی شما و در نظر گرفتن حساسیت های آن ، سرویس های متنوعی را به شما پیشنهاد می کنند که با پیاده سازی آن ها ضعفهای موجود پوشش داده می شود و روند کاری شما اصلاح و سرعت و امنیت در مجموعه ارتقاء می یابد.

اگر در کامرانیه مستقر هستید برای رفع مشکلات شبکه مجموعه خود می توانید از خدمات شبکه در کامرانیه استفاده کنید.  مجموعه ما در کنار ضمانت بی قید و شرط خدمات خود ، کلیه سرویس ها و خدمات خود را به مدت یک ماه به صورت رایگان پشتیبانی می کند. به علاوه آموزش های لازم را برای استفاده از سرویس ها و خدمات به کارفرما یا سایر کارمندان می دهند تا در صورتی که کارشناس پشتیبانی شبکه مستقر ندارند بتوانند در صورت بروز مشکل آن را رفع کنند.

به علاوه این خدمات به روش های مختلف متناسب با خواست شما قابل ارائه می باشند : مراجعه حضوری کارشناس , راه اندازی و عیب یابی شبکه به صورت ریموت و از راه دور با استفاده از ابزار های مختلف و در موارد خاص مشاوره تلفنی و رفع مشکلات از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان فنی از این قبیل هستند. همچنین لازم به ذکر است با توجه به این که هدف اصلی ما که جلب رضایت مشتری است می توانید با هزینه های بسیار مناسب خدمات با کیفیت دریافت کنید.

تنوع خدمات

خدمات شبکه در کامرانیه تنها به راه اندازی شبکه و پیاده سازی سرویس ها محدود نمی شود بلکه بعد از راه اندازی و اجرای سرویس ها ما در کنار شما هستیم تا با کمک پشتیبانی شبکه هم از شبکه ای پایدار برخوردار باشید هم مشکلات کاربران را در اسرع وقت پاسخ دهید با اینکار از قطعی شبکه و بیکار شدن کاربران نیز جلوگیری خواهید کرد که خود نقش مهمی در سرعت انجام کارها دارد.

در کنار ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه خدمات کامپیوتری نیز توسط مجموعه ما ارائه می شود این خدمات شامل : خرید تجهیزات شبکه و سیستم های کامپیوتری و تعمیر آن ها ، نصب ویندوز , نصب پرینتر و اتصال آن به شبکه ، کانفیگ مودم اینترنت و … می شود.

اگر تولید کننده هستید یا در مشاغل آزادی که استفاده ی زیادی از کامپیوتر می شود فعالیت دارید ، اگر در بانک ها موسسات مالی و اعتباری و کدارس و آموزشگاه ها مشغول به کار هستید ، شما واجد شرایط استفاده از شبکه های کامپیوتری می باشد و قطعا به آن نیاز خواهید داشت چرا که فرایند کاری شما به گونه ای است که مبنای انجام کارها استفاده از کامپیوتر می باشد. و با گسترش و بزرگ شدن مجموعه تازه مشکلات شما شروع می شود و بدون استفاده از شبکه نمی توانید بازدهی مناسبی داشته باشید.

مجموعه ما آماده ارائه کلیه خدمات شبکه در کامرانیه و سایر مناطق تهران می باشد. خدمات ما به صورت نامحدود در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل ارائه می شود. بنابراین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب و راه اندازی شبکه و سرویس هایی که بیشترین تناسب را با کسب و کار شما داردهمه روزه از ساعت 7 الی 22 با شماره های 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید و مستقیما با کارشناسان فنی در ارتباط باشید و در صورتی که تجربه ای در زمینه ی شبکه های کامپیوتری ندارید از آن ها مشاوره ی رایگان دریافت کنید و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید تا در آینده از انتخاب خود پشیمان نشوید.

نوشتهٔ قبلی
پشتیبانی شبکه در کامرانیه
نوشتهٔ بعدی
پشتیبانی شبکه در پونک
فهرست