پشتیبانی شبکه از واجبات در هر مجموعه ای است که تعدادی کامپیوتر دارد و از خدمات شبکه استفاده می کند. اگر صاحب کسب و کاری هستید و در منطقه کامرانیه مشغول به فعالیت می باشید می توانید از خدمات پشتیبانی شبکه در کامرانیه استفاده کنید و با برونسپاری شبکه خود , با خیال آسوده روی پیشرفت کسب و کارتان تمرکز کنید. در ادامه به معرفی جزئیات این خدمات پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

پشتیبانی شبکه در کامرانیه

 پشتیبانی شبکه در کامرانیه

فرض کنید صاحب کسب و کاری هستید و در مجموعه شما کاربران پشت کامپیوترهای خود مشغول انجام وظایف روزانه خود هستند. معمولا در چنین مشاغلی با توجه به گسترش استفاده از رایانه , برای پیشبرد سریعتر و سهولت کارها اقدام به راه اندازی شبکه شده است. بالطبع با اینکار علاوه بر سیستم های کامپیوتری و پرینترهای مورد نیاز کاربران تجهیزات دیگری مانند سرور , سوئیچ , روتر و …. به مجموعه اضافه می شود که روی آنها نیز سرویس های متنوعی مانند فایروال , اکتیودایرکتوری , میل سرور و … پیاده سازی شده است.

همه ی این کارها بسیار خوب است و گام بزرگی در جهت موفیقت کسب و کار شما محسوب می شود , اما مسئله ای که به موفقیت مستمر شما ختم می شود ، پایداری این شبکه و حفظ سلامت آن در آینده می باشد. برونسپاری پشتیبانی شبکه در کامرانیه برای کسب و کارهای فعال در این منطقه راه حل مناسبی است.

شبکه های کامپیوتری نیز از آن دسته خدماتی است که با گذشت زمان و به دلایل مختلفی ممکن است با اختلال مواجه شود ، از آنجایی که کاربران برای انجام سریعتر کارهای خود دائما به شبکه های کامپیوتری و سرویس های اجرا شده مانند فایل شیرینگ ، بکاپ سرور و … سرو کار دارند ممکن است خواسته یا ناخواسته موجب بروز مشکل در آن شوند ؛ نوسانات برق , استهلاک تجهیزات شبکه و … از دیگر مواردی هستند که ممکن به قطعی شبکه ختم شوند. همه ی موارد ذکر شده اجتناب ناپذیرند به عبارتی نمی توان با اعمال محدودیت برای کاربران و دیوایس های موجود مانع آن شد.

اگر فکر و برنامه ریزی برای این مواقع نداشته باشید ممکن است ساعت ها و حتی روزها با قطعی شبکه و مشکلاتی که به دنبال دارد دست و پنجه نرم کنید و خسارات زیادی را متحمل شوید. تنها کاری که برای رهایی از این مشکلات به شما کمک می کند برنامه ریزی برای پشتیبانی شبکه می باشد.

پشتیبانی شبکه در کامرانیه به دلیل استقرار کارشناسان مجموعه در شعبه شمال تهران به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان ممکن به کارشناس مربوطه دسترسی داشته باشید.

اهمیت پشتیبانی شبکه

اهمیت نگهداری شبکه

اگر از خدمات پشتیبانی شبکه در کامرانیه استفاده کنید کارشناسان شبکه در بازه های زمانی منظم سلامت و پایداری شبکه شما را چک می کنند ، تجهیزات شبکه موجود مورد بررسی قرار می گیرند ؛ مشکلات موجود شناسایی و رفع می شوند و کاربران شما می تواندد بی وقفه و بدون اتلاف وقت به انظام مسئولیت های خود بپردازند.از خدمات ما در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کابل کشی و پسیو شبکه در صورت نیاز به ارتقا شبکه یا راه اندازی سرویس های جدید که توسط کارشناسان پسیو صورت می گیرد.
  2. راه اندازی سرویس هایی که به تشخیص کارشناس شبکه یا با نظر کارفرما باعث بهبود وضعیت شبکه می شود.
  3. ارائه مشاوره به کارفرما در زمینه ی خرید تجهیزات شبکه ، سیستم های کامپیوتری ، پرینتر و سرویس های شبکه
  4. بررسی روتین تجهیزات شبکه و رایانه های موجود ، عیب یابی آنها و تعویض قطعات معیوب آن ها
  5. رفع مشکلات موجود در شبکه و کامپیوترهای کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن

با برونسپاری پشتیبانی شبکه در کامرانیه یک یا چند کارشناس نگهداری شبکه شما را به عهده دارند. کارشناسان ما متخصصین حوزه فناوری اطلاعات هستند که علاوه بر تحصیلات دانشگاهی مرتبط و دارا بودن مدارک فنی در حوزه های مختلف شبکه ، طی سالهای فعالیت خود تجربیات زیادی کسب کرده اند بنابراین می توانند در تمامی مراحل پاسخگوی نیاز مجموعه شما باشند. در واقع مسئله ای که در شرایط حساس و بحرانی به کمک شما می آید و به رفع مشکلات و مدیریت آن کمک می کند تجربه ی انجام کار است که کارشناسان ما از این نظر بی نقص می باشند.

کارشناسان ما در ابتدا با بررسی و شناخت ساختار شبکه ، پلن های متنوعی را برای پشتیبانی شبکه در کامرانیه ارائه می کنند که با خواست و نیاز کسب و کار شما بیشترین تناسب را دارد که با کمک آن قطعی و اختلال شبکه به حداقل می رسد. لازم به ذکر است بسته به بزرگی شبکه و تنوع خدمات ممکن است از یک تا چند کارشناس که در حوزه های مختلف متخصص هستند، نگهداری شبکه شما را در دست بگیرند.

نحوه ی ارائه خدمات پشتیبانی

خدمات را به چه صورتی در اختیار کسب و کارها قرار می دهیم؟

معمولا ارائه خدمات نگهداری شبکه به روش های مختلفی قابل ارائه می باشد که به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند اندازه ی شبکه ، تنوع سرویس ها ، تعداد و نوع تجهیزات ، نوع مشکل موجود در شبکه ، بودجه ای که کارفرما در نظر دارد و …

به عنوان مثال کسب و کاری که 100 کارمند دارد نسبت به کسب و کاری که در آن 10 نفر مشغول به کار هستند ، شبکه ی بزرگتر و پیچیده تری دارد، سخت افزارها و سرویس های بیشتری دارد بنابراین مشکلات بزرگتر و بیشتری ممکن است گریبان آن ها را بگیرد که برای رفع آن ها به مراجعه حضوری کارشناس در دفعات بیشتر و حتی استقرار کامل کارشناس نیاز است.

همین طور در مشاغل کوچک و متوسط دایره مشکلات کوچکتر است قطعی های شبکه کمتر است بنابراین رفع آن ها به زمان کمتری نیاز دارد و مراجعه حضوری در این کسب و کارها به دفعات بسیار کمتری صورت می گیرد. و اغلب مشکلات به صورت ریموت و در برخی مواقع راهنمایی تلفنی رفع می شود.

از طرفی گاهی ممکن است کارفرما بودجه ی مشخصی را برای پشتیبانی شبکه در نظر داشته باشد در این شرایط کارشناسان ما متناسب با بودجه ی کارفرما , بعد از بررسی شبکه های کامپیوتری و براورد موارد مختلف پلن هایی را به صورت ترکیبی از مراجعه حضوری و ریموت برای ایشان در نظر می گیرد. که هم پاسخگوی نیاز شبکه کارفرماست هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

در صورتی که در رابطه با خدمات شبکه های کامپیوتری شرکت فناوری اطلاعات چینود سوالی دارید می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت 7 الی 22 با کارشناسان ما به صورت مستقیم از طریق شماره های 02133816490 و 09195330535 در ارتباط باشید.

نوشتهٔ قبلی
آموزش ip دادن به سیستم های کامپیوتری
نوشتهٔ بعدی
خدمات شبکه در کامرانیه
فهرست