خدمات شبکه در سعادت آباد

امروزه گسترش روزافزون استفاده از کامپیوتر در کسب و کارها و مشاغل باعث شده صاحبان مشاغل برای راحتی کار, افزایش سرعت , امنیت اطلاعات و … به استفاده از شبکه های کامپیوتری روی بیاورند. در همین راستا چینود اقدامک به ارائه خدمات شبکه در سعادت آباد , شهرک غرب و سایر مناطق تهران نموده است. در ادامه به معرفی خدمات خود پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

خدمات شبکه در سعادت آباد

ارائه خدمات شبکه در سعادت آباد

همانطور که می دانید یکی از معیار های شرکت هایی که نیاز به نصب و راه اندازی شبکه , پشتیبانی شبکه و … دارند بعد مسافت و نزدیکی شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه های کامپیوتری به محل کار خود می باشد تا بتوانند در اسرع وقت به درخواست هایشان رسیدگی شود و خدمات موردنظر را دریافت کنند. با توجه به اینکه مناطق شمال و غرب تهران کسب و کار و مشاغل متعددی در حال فعالیت می باشند , شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود با دایر نمودن شعبه دوم خود در محدوده سعادت آباد اقدام به ارائه خدمات شبکه به صورت کاملا تخصصی در این مناطق کرده است , تا بتواند در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد و نسبت به عیب یابی و رفع مشکلات ایجاد شده در شبکه اقدام نماید.

چه خدماتی ارائه می دهیم؟

خدمات شبکه در سعادت اباد مجموعه کاملی از خدمات را شامل می شود و همه ی آن چیزی که از یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. کلیه خدمات اکتیو و پسیو مانند راه اندازی شبکه , پشتیبانی شبکه , امنیت شبکه , مشاوره شبکه و…

کارشناسان مجموعه چینود در تمامی زمینه های ذکر شده دارای تجربه و تخصص بالایی می باشند و به راحتی می توانند پاسخگوی درخواست های شما باشند و خدمات مورد نظرتان را در تایم کوتاهی در اختیار شما قرار دهند. در ادامه برخی از خدمات شبکه در سعادت اباد را معرفی کرده ایم:

خدمات اکتیو شبکه : شامل نصب و راه اندازی شبکه , پیاده سازی سرویس های مختلف مانند مانیتورینگ شبکه , راه اندازی مجازی سازی , راه اندازی میل سرور و …

خدمات پسیو شبکه : پسیو شبکه شامل بازدید از محل و طراحی زیرساخت شبکه , معرفی و تهیه تجهیزات شبکه مناسب شما و در نهایت کابل کشی و اجرای پسیو شبکه

خدمات امنیت شبکه : شامل حفاظت از شبکه های کامپیوتری و دیتا های موجود در برابر نفوذ ویروس ها و مخرب ها , راه اندازی فایروال

خدمات پشتیبانی شبکه : خدمات پشتیبانی شامل نگهداری از شبکه های کامپیوتری , شناسایی , عیب یابی و رفع مشکلات موجود در شبکه

خدمات مشاوره : ارائه مشاوره رایگان در تمامی حوزه های شبکه از نصب و راه اندازی تا تهیه تجهیزات شبکه و …. توسط مشاوران و کارشناسان چینود

یکی از مزیت های مجموعه چینود نسبت به سایر رقبا , ارائه خدمات در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل می باشد و می توانید همه روزه از ساعت 7 الی 22 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به چه روش هایی خدمات خود را ارائه می دهیم؟

ارائه خدمات شبکه در سعادت آباد و سایر مناطق تهران به این صورت است که در مرحله نخست کارشناسان ما بعد از بازدید از محل ( جهت ارائه خدمات پسیو ) و دریافت اطلاعات کافی از کارفرما درمورد سرویس های مورد نیاز , بودجه ای که در اختیار دارند و تعداد کاربران و … مشاوره رایگان در اختیار کارفرما قرار می دهند و پلن های مناسب کسب و کارشنان را طراحی می کنند تا کارفرما با فکری باز تصمیم گیری کند. در نهایت در صورت تایید کارفرما خدمات خود را به روش های مختلفی مانند : مراجعه حضوری , ریموت , تلفنی و … بسته به درخواست کارفرما و نوع خدمات (اکتیو یا پسیو) ارائه می کنند.

هزینه خدمات ارائه شده

ساختار شبکه های کامپیوتری به صورتی است که نمیتوان برای ارائه خدمات مبلغ ثابت و مشخصی را اعلام کرد. این هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد و برای کسب و کارهای مختلف متفاوت است در کنار مواردی مانند: نوع خدمات , بزرگی مجموعه و تعداد کاربران , سرویسهای مورد نظر مشتریان , ایاب و ذهاب(مجموعه چینود عموما جهت ارائه خدمات شبکه در سعادت آباد و شهرک غرب هزینه ای بابت ایاب و ذهاب دریافت نمی کند) و … یکی از مواردی که نقش به سزایی در هزینه ها دارد و ممکن است هزینه ها را به صورت چشمگیری افزایش یا کاهش دهد تجهیزات شبکه است.همانطور که می دانید تجهیزات شبکه در مدل ها و برند های متنوعی در بازار موجود می باشد, انتخاب تجهیزات مناسب تاثیر به سزایی در هزینه ها , کیفیت خدمات دارد.

هدف اصلی شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود از نخستین روزهای شروع کار تاکنون ارائه خدمات با کیفیت با حداقل هزینه ها می باشد. به عبارتی می توان گفت کارشناسان ما در ابتدا به بررسی شرایط و جزئیات کار مشتریان می پردازد و متناسب با نیاز ایشان و با درنظر داشتن میزان بودجه ای که در اختیار دارند و گسترش احتمالی در آینده تجهیزات متناسب را معرفی و سرویس های متناسب با کسب و کارشان را معرفی می کنند , تا مشتریان بتوانند با حداقل هزینه به اهداف خود با بالاترین سطح کیفی دست پیدا کنند.

 

نکته : جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات شرکت ماشورین فناوری اطلاعات چینود می توانید در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از ساعت 7 الی 22 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نوشتهٔ قبلی
اترنت چیست؟ – انواع اترنت
نوشتهٔ بعدی
نصب و راه اندازی شبکه

دسته‌ بندی مطالب

فهرست