خدمات شبکه در شهرک غرب

همه ی شرکت ها و موسسات با پیشرفت کاری و افزایش تعداد کاربران و کارمندان به نصب و راه اندازی شبکه نیاز پیدا خواهند کرد تا روند کاری خود را از نظر سرعت و کیفیت بهبود بخشند. برای تحقق این موضوع نیاز به شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه ای دارند که در محدوده ی کاری آن ها مشغول به فعالیت می باشند تا بتوانند در این زمینه به آن ها کمک کنند و در مواقع ضرور در دسترسشان باشند. با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط مجموعه مشاورین فناوری اطلاعات چینود در منطقه شهرک غرب و محدوده اطراف آن کسب و کارهای زیادی در حوزه های مختلف مشغول به فعالیتند که نیازمند خدمات شرکت های فناوری اطلاعات می باشند. بر همین اساس  اقدام به ارائه خدمات شبکه در شهرک غرب به صورت اختصاصی کرده ایم.

چرا به شرکت های مجری خدمات شبکه نیاز دارید؟

امروزه شبکه های کامپیوتری جزء جدایی ناپذیر شرکت ها و موسسات کوچک و بزرگ شده است. یک شرکت کوچک حتی با دو کامپیوتر برای راحتی در کار , صرفه جویی در زمان و امنیت داده های خود نیاز به راه اندازی شبکه دارد. نصب و راه اندازی شبکه و نگهداری و پشتیبانی از آن یا از طریق استخدام کارشناس فناوری اطلاعات صورت می گیرد و یا با کمک شرکت های ارائه دهنده این خدمات.

راهکار اول به این دلیل که پیدا کردن شخصی که به همه ی حوزه های شبکه مسلط باشد کاری دشوار و زمانبر است و از نظر اقتصادی برای شرکت های کوچک و نوپا صرفه ی اقتصادی ندارد و از سوی صاحبان مشاغل مورد استقبال قرار نمی گیرد. شرکت های فناوری اطلاعات به این دلیل که در تمامی حوزه های کاری چه اکتیو , چه پسیو و …. کارشناسان متخصص را در اختیار دارند این امکان را برای شما فراهم می کند تا در صورت نیاز هم کار خود را با خیال راحت به کاردان بسپارید و هم هزینه های کمتری را متقبل شوید. چینود یکی از ارائه دهندگان خدمات شبکه در شهرک غرب است که به شما در رفع مشکلات شبکه کمک می کند.

حضور به موقع کارشناس به منظور ارائه خدمات شبکه در شهرک غرب

مجموعه چینود با استقرار کارشناسان مجرب در منطقه شهرک غرب , این امکان را برای شرکت ها و موسسات فعال در منطقه فراهم کرده است تا در صورت نیاز و هنگام بروز اختلال در شبکه های کامپیوتری خود بتوانند به سرعت به کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن دسترسی پیدا کرده و مشکلات ایجاد شده در شبکه را طی همان روز کاری , رفع کنند. کارشناسان ما به دو روش مراجعه حضوری و در صورت تمایل شما از طریق ریموت می توانند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات شما را مرتفع سازند.

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

مجموعه چینود ارائه دهنده تمامی خدمات شبکه در شهرک غرب می باشد. خدمات ما شامل خدمات پسیو شبکه , خدمات اکتیو , نصب و راه اندازی شبکه , نگهداری و پشتیبانی شبکه , امنیت شبکه , ارائه مشاوره رایگان و …. می باشد در ادامه برخی از خدمات این مجموعه را آورده ایم.

  • خدمات مانیتورینگ شبکه
  • نصب و راه اندازی سرویس بکاپ سرور
  • راه اندازی سرویس اکتیودایرکتوری
  • راه اندازی میل سرور اکسچنج
  • راه اندازی VOIP
  • ارائه خدمات مجازی سازی (virtualization)
  • راه اندازی میکروتیک (Mikrotik)
  • راه اندازی فایل سرور
  • راه اندازی اتاق سرور
  • راه اندازی فایروال (Firewall)
  • راه اندازی کریو (Kerio)
  • نصب و راه اندازی انواع سرورها
  • راه اندازی سرویس های سیسکو
  • نصب و کانفیگ انواج تجهیزات شبکه مثل : روتر , سوئیچ , مودم , کارت شبکه و ….
لیست خدمات شبکه در شهرک غرب

خدمات شبکه در شهرک غرب و محدوده غرب تهران

اگر در محدوده غرب تهران مستقر هستید  و قصد راه اندازی شبکه را دارید به شما پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس گرفته و به صورت رایگان از آنها در زمینه مورد نظرتان مشاوره بگیرد. کارشناسان ما از ابتدایی ترین مرحله ( که در حال تصمیم گیری هستید بهترین و کامل ترین راهنمایی ها را به شما ارائه میدهند تا دید باز ترین پیدا کنید ) تا مراجل پایانی همراه شما هستند و در پایان نیز برای اطمینان بیشتر به مدت یک ماه خدمات ارائه شده را پشتیبانی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02133816490 و 09195330535 در نواقع ضرور تماس بگیرید.

مشاورین فناوری اطلاعات چینود فعالیت خود را از سال 1395 در زمینه ارائه خدمات شبکه در تهران و شهرستان ها آغاز کرده است. این مجموعه ارائه دهنده خدمات شبکه , پشتیبانی شبکه , امنیت شبکه و … می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید.

نوشتهٔ قبلی
راه اندازی هوش تجاری – راه اندازی BI
نوشتهٔ بعدی
راه اندازی فایل سرور
فهرست