شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود فعالیت خود را در سال 1395 با هدف ارائه خدمات شبکه در تهران آغاز کرد. دلیل اصلی شروع این کسب و کار , تعداد بالای شرکت ها و کسب و کارهایی است که در تهران مشغول فعالیت می باشند. و با گسترش کسب و کارشان نیاز به راه اندازی شبکه پیدا می کردند و برای پاسخگویی به این نیازشان به کمک شرکت های ارائهدهنده این خدمات نیاز دارند. در ادامه به شرح خدمات و نحوه دریافت خدمات شبکه های کامپیوتری در تهران و شهرستان ها و خدمات مشاوره شبکه پرداخته ایم. با ما همراه باشید:

خدمات شبکه در تهران

انواع خدمات شبکه در تهران

خدمات اکتیو و پسیو شبکه

خدمات اکتیو

خدمات اکتیو شبکه شامل کلیه خدماتی است که بعد از طراحی و زیرساخت شبکه و تهیه تجهیزات انجام می شود و شامل نصب نرم افزار ها که باعث بهره برداری از شبکه می شود. بخشی از خدمات ما در حوزه اکتیو شبکه عبارت است از : امنیت شبکه و فایروالینگ , راه اندازی کریو , راه اندازی میکروتیک , مانیتورینگ شبکه , راه اندازی میل سرور , راه اندازی فایل سرور , راه اندازی بکاپ سرور, راه اندازی VOIP , راه اندازی تجهیزات سیسکو و … برای اطلاع از سایر خدمات شبکه های کامپیوتری در تهران و شهرستان ها می توانید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

خدمات پسیو

پسیو شبکه مهم ترین بخش در راه اندازی شبکه محسوب میشود به همین جهت باید در انتخاب شرکت های ارائه دهنده این خدمات نهایت حساسیت را به کار برد. بخشی از خدمات پسیو که توسط مجموعه ما ارائه می شود شامل : طراحی زیرساخت شبکه , نصب تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، روتر و سرور , نصب رک ها , کابل کشی و داکت کشی و ترانکینگ شبکه , کابل کشی تلفن و نصب و راه اندازی سانترال , نصب کیستون و پریزها , نصب سیستم های اعلام و اطفاء حریق برای قسمت های حساس مثل اتاق سرور , نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه و ….. می باشد.

نگهداری و عیب یابی شبکه

نگهداری و عیب یابی شبکه از مهم ترین خدمات شبکه های کامپیوتری در تهران است که مجموعه ما در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این سرویس به معنی پشتیبانی شبکه و حفاظت از سرویس های راه اندازی شده در شبکه می باشد. این سرویس کمک می کند که از قطعی شبکه جلوگیری شود و در صورت بروز مشکل در تایم کوتاهی رفع شود , نرم افزار های استفاده شده در صورت نیاز آپدیت شوند و امنیت شبکه تامین شود که به شما کمک می کند اختلالی در شبکه ایجاد نشود و عملکرد کسب و کارتان با قطعی شبکه مختل نشود. و در نهایت کمک می کند در زمان و هزینه های خود تا حد قابل ملاحظه ای صرفه جویی کنید.

نگهداری و عیب یابی شبکه

امنیت شبکه

امنیت شبکه

هدف از راه اندازی شبکه سهولت کار و دسترسی آسانتر و سریعتر به داده ها در بستر شبکه است اگر به امنیت آنها توجه نشود نه تنها به اهداف خود که سهولت در کارهاست نرسیده اید بلکه مشکلاتی را نیز برای خود ایجاد کرده اید. پایه و اسا هر مجموعه ای را اطلاعات و داده هایشان تشکیل می دهد این اطلاعات شامل سیاست ها , متدهای کاری , اطلاعات کارمندان  و … میباشد که نقش مهمی در تحقق اهداف آن مجموعه دارد , ضروریست برای حفاظت از داده های مجموعه , نرم افزارها و سخت افزار های موجود در شبکه تمام تلاش خود را کرده و از راهکارهای امنیت شبکه نهایت استفاده را کنید.

برای تامین امنیت در یک شبکه معمولا هم از راهکارهای سخت افزاری و هم از تکنیک های نرم افزاری بهره می برند. برای اطلاع از خدمات امنیت شبکه مناسب کسب و کار خود و سایر خدمات شبکه در تهران و شهرستان ها , می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره های کارشناسان ما به صورت رایگان بهره مند شوید.

مجموعه چینود با ارائه مشاوره رایگان در زمینه خدمات شبکه در تهران و شهرستان ها این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است تا بتوانند قبل از نصب و راه اندازی شبکه دید کاملی نسبت به اقداماتی که قرار است صورت بگیرد , پیدا کنند. خدمات مشاوره  ما در زمینه خرید تجهیزات شبکه مناسب , طراحی زیرساخت شبکه , معرفی سرویس هاس متناسب با کسب و کار و … به آن ها کمک می کند و باعث می شود بهترین انتخاب و تصمیمات را در خصوص شبکه مجموعه خود داشته باشند. برای استفاده از خدمات مشاوره و سایر خدمات شبکه در تهران و شهرستان ها می توانید با شماره 02133816490 و 09195330535 تماس بگیرید.

مشاوره خدمات شبکه

چرا چینود؟

چرا چینود را برای خدمات شبکه انتخاب می کنیم؟

شرکت مشاورین فناوری اطلاعات چینود در سال 1395 با هدف ارائه خدمات شبکه در تهران و شهرستان ها تاسیس گردید و توانست با استفاده از تکنولوژی های برتر خدمات متفاوتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که رضایتمندی حداکثری مشتریان خود را به دنبال داشت. تجربه بالای کارشناسان ما در کنار تخصصی که به دریافت مدارک بین المللی متعدد در حوزه های مختلف شبکه منتهی شده است , مهر تائیدی بر توانمندی های بالای مجموعه ما می باشد و خود سبب جلب اطمینان مشتریان شده است. خدمات ما با کیفیت بسیار بالا , که منطبق بر استاندارد های روز شبکه در دنیاست با هزینه ی بسیار مناسبی در اختیار شرکت ها و موسسات قرار می گیرد خود یکی از مهم ترین دلایل انتخاب مجموعه چینود برای دریافت خدمات شبکه های کامپیوتری در تهران و سایر شهرستان ها می باشد.

نحوه ارائه خدمات

خدمات ما با در نظر گرفتن شرایط و نوع در خواست مشتریان به روش های مختلفی ارائه می شود. که شامل :

  • null

    ارائه خدمات به صورت حضوری : در این روش کارشناسان با مراجعه به شرکت مشتری و بازدید از محل شرایط و نیاز های ایشان را سنجیده و خدمات خود را ارائه می دهند. در مراجعه حضوری هم خدمات سخت افزاری (نصب تجهیزات شبکه , خدمات پسیو و …) و هم نرم افزاری در اختیار مشتری قرار داده می شود.

  • null

    ارائه خدمات به صورت تلفنی: خدمات تلفنی در صورتی که یا شخص مستقر در محل مشتری به امور شبکه تسلط نسبی داشته و با مشاوره تلفنی خدمات را دریافت کرده و یا موارد مورد نظر مشتری در سطوح ابتدایی بوده و به صورت تلفنی قابل حل و فصل شدن می باشد , ارائه می شود.

  • null

    ارائه خدمات به صورت ریموت یا از راه دور: این نوع از خدمات صرفا برای دریافت خدمات و رفع مشکلات نرم افزاری ارائه می شود و مراجعه ی حضوری کارشناس ضرورتی ندارد. در این روش کارشناسان از طریق نرم افزارهایی مانند Anydesk به شبکه مشتری دسترسی پیدا کرده و سرویس های مورد نیاز آنها را نصب و مشکلات احتمالی را برطرف می کنند.

نوشتهٔ قبلی
خدمات کامپیوتری در تهران
نوشتهٔ بعدی
فایروال سخت افزاری – مزایا و معایب آن
فهرست